Håndarbeid

Det gjør ingenting! Brett opp vrangbordene, så legger resten seg i fine folder... Betyr bare at buksa kan brukes en stund [emoji1303]

Trur beina til guttungen stopper midt på eller begynnelsen av det hvite feltet [emoji23] buksa er str 3-4 år og han er. Nesten 1 1/2 år.

Se på denne da! Omg! Oppskrift er i Hjemmet i dag sier de.

Strikk_oppskrift_Hjemmet_SalgFra30April.jpg

Ikke akkurat babystrikk, men jeg likte denne utrolig godt!

Jeg holder fortsatt på med vrangborden til koften min. Endelig strikket 6 cm som ermene, pinne 2,5 og 327 masker ...:hungover: Men så skal pokka meg den vrangborden være 8 cm lang. Åtte!!!! o_O

Image1525116366.733908.jpg

Nytt prosjekt babygave. Disse sokkene i sjøgrønn farge som skal gis bort :)

Måtte ha et mindre prosjekt nå :)

Håndarbeid er gøy! I alle fall helt til det dukker opp en feil. Bakoverstrikking er jo bare så kjedelig!! Kan ikke bare rekke opp heller da strikketøyet inneholder kast [emoji12]

Lei den heldressen allerede og gruer meg til glattstrikk frem og tilbake oppover når forstykket skal deles i to.. Får strikke de sammen så lenge som mulig :P

Lei den heldressen allerede og gruer meg til glattstrikk frem og tilbake oppover når forstykket skal deles i to.. Får strikke de sammen så lenge som mulig :P

Føler med deg. Jeg var så drittlei buksa. Glad den er ferdig strikket selv om montering knapper og trådfesting venter.

Føler med deg. Jeg var så drittlei buksa. Glad den er ferdig strikket selv om montering knapper og trådfesting venter.
Skal sies at jeg begynte på beina for et års tid siden :P Men irriterer meg hvordan oppskriften var for de er så brede (ene siden rett og den inn mot skrittet er så bred på en måte).. Men men, blir sikkert bra :P

Skal sies at jeg begynte på beina for et års tid siden :P Men irriterer meg hvordan oppskriften var for de er så brede (ene siden rett og den inn mot skrittet er så bred på en måte).. Men men, blir sikkert bra :P

Det blir det helt sikkert :) blir gøy å se bilde :)

Jeg holder fortsatt på med vrangborden til koften min. Endelig strikket 6 cm som ermene, pinne 2,5 og 327 masker ...:hungover: Men så skal pokka meg den vrangborden være 8 cm lang. Åtte!!!! o_O

Åh, det er nedtur å oppdage. 2 cm er jo liksom 1/3 av de 6 cm du har laget allerede. Det er en drøy strafferunde... Gudd løkk!

image.jpg

Back
Topp