Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tom for garn for andre gang [emoji30] Min egen feil da.. Sjekka ikke strikkefastheten og endte opp med størrelse 1 år i stedet for 3-6 mnd [emoji85] Og fargen er mye mer grønn i virkeligheten!
Vis vedlegget 254878
Tom for garn for andre gang [emoji30] Min egen feil da.. Sjekka ikke strikkefastheten og endte opp med størrelse 1 år i stedet for 3-6 mnd [emoji85] Og fargen er mye mer grønn i virkeligheten!
Vis vedlegget 254878
Måtte frem med den strenge pekefingern nå, kan ikke bare begynne på prosjekter men aldri fullføre!
Nei vet du, jeg trengte litt pause fra pinne 2,5 så jeg la opp til bladrillejakken på pinne 4,5 heller [emoji23] Også fikk jeg tak i nøstet jeg manglet til ankerdrakten, så da fortsatte jeg på den. Håpløst..
Se der ja! Sa det kom til å gå helt fint [emoji1319] Er ikke noen fan av ermestrikk selv, men det er fortsatt kjekkere enn mønster på vranga [emoji51]
Jeg må alltid strikke begge seler, ermer, bukseben og sokker samtidig. Hvis ikke blir det fort bare enLurt å strikke begge samtidig, så blir de ferdig i lik lengde til samme tid... [emoji1303]
Så er det veldig greit å vite at de blir like lange ja, og at evt. økninger/fellinger havner på samme omgang 
Jeg må alltid strikke begge seler, ermer, bukseben og sokker samtidig. Hvis ikke blir det fort bare enSå er det veldig greit å vite at de blir like lange ja, og at evt. økninger/fellinger havner på samme omgang
![]()
Plutselig er alt jeg har av klær betegnet til å passe fra midten av august og utover. Må i gang med å strikke prematurstørrelser [emoji33]
Mener det er nøstebarn som har gitt ut en bok med oppskrifter til premature, sånn hvis du trenger litt ideer Ja, det må duMener det er nøstebarn som har gitt ut en bok med oppskrifter til premature, sånn hvis du trenger litt ideer
![]()
Takker! Har funnet en side som har link til masse gratisopppskrifter på luer, sokker og tepper til premature. Skal starte med noe som går raskt, så Rolf får noe hjemmelaget å ha på seg hvis han får komme litt ut av kuvøsen etter hvert [emoji1303]

Plutselig er alt jeg har av klær betegnet til å passe fra midten av august og utover. Må i gang med å strikke prematurstørrelser [emoji33]
Går raskt da i det minste [emoji173]️
Ser sånn ut, ja. Til og med teppene er knapt større enn et A4-ark... Bare så kjedelig at det er helg. Må sende noen ut for å kjøpe garn. Skal bare høre med de på avdelingen først, om alpakkasilke er ok å bruke (jeg synes det er mykt og deilig), eller om det er for hårete og de heller ønsker ren babyull.
Satser på at noen kan få komme med litt garn til deg imorgen daEller har du kanskje hjemme du kan bruke opp?
Har ikke hjemme (jeg er veldig streng med meg selv på at et prosjekt må være ferdig før jeg får begynne på et nytt, og restegarnet lager jeg som regel sokker/votter av). Skal sende mannen/mamma ut på shopping i morgen. [emoji1303]

Fy så streng du er da![]()
Ja, akkurat nå angrer jeg litt på det. Skal se om jeg ikke får laget ferdig puttyjakka i løpet av dagen. Der bør det bli litt restegarn, så jeg kan begynne på en lue eller et par sokker.