Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp!
Så fiiin!
Tusen takk. Tror jeg skal bli fornøyd og at det blir ei herlig myk og god «sommerkofte» jeg kan svinse rundt i etterhvert.Så fiiin!
Har mistet helt strikkelysten jeg..
Den kommer nok tilbake [emoji173]️
Håper det! Alt for mange prosjekter jeg vil fortsette med, kan ikke gi meg nå![]()
Jeg må bare bli ferdig med den jeg holder på med nå. Så må jeg lage 3 små babygaver og en stor til folk jeg kjenner.
Glad jeg ikke har lovet bort noe til andre enn frøkna i magen![]()
Jeg har ikke lovet bort noe. Jeg liker bare å gi små gaver til venner som venter barn. Kan være så enkelt som ett par strikka babytøfler.
Ja, det har jeg faktisk strikket til andreMen større prosjekter får jeg prioritere til henne
Jeg grubler mer på den litt større babygaven egentlig. Sist fikk hun det gjaldt et heklet babyteppe og babytøfler. Kan ikke akkurat gi det samme. Håper å være i strikkeform å få laget noe spennende. Er jo tross alt mageboerens tremenning hun bærer på.
Hmmm ja, ser den.. Men er jo ikke noe galt i å kanskje gi noen tøfler og lue? Blir jo mye brukt. Og votter om du har tid! Smokkelenke er jo også enkelt![]()
Imponerende! Skikkelig fin!

Imponerende! Skikkelig fin!![]()