Greit! Her er den pokkers lua!*Donald Duck-eksplosjon*Vis vedlegget 253710
Bra lue!! Lurt med rett/vrang hele veien opp, da kommer den til å sitte godt og passe leeeeeenge [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit! Her er den pokkers lua!*Donald Duck-eksplosjon*Vis vedlegget 253710
Værsågodbligal!
Men fin lue!![]()
Bra lue!! Lurt med rett/vrang hele veien opp, da kommer den til å sitte godt og passe leeeeeenge [emoji1303]
Å gå opp i level går fort! Bare vent, plutselig er du på level 20.Takk.Er jo fortsatt på nybegynnerstadiet, men snart kan jeg kanskje briljere med fine mønster enten vba strikk eller forskjellige farger slik som dere! Neste er pixielue, som bør få meg opp på level 2.
Men først slappe av litt med teppet...
Vis vedlegget 253809
Det er seigt med alpakka silke på pinne 2,5 og flerfarget mønster [emoji42] Skal bli en puttyromper tilslutt [emoji5]

Jeg har nå pakket med meg garn og mønster til både vingejakke og setesdalssettet, samt at jeg har garn og oppskrift på Medaljekofte som jeg tar med meg nordover. Lurer på om jeg skal ta med til et par luer også. Skal ikke bli strikkeledig i alle fall, det er helt sikkert!
Skal du være lenge borte??
Til søndag, så ikke veldig lenge, men det er jo noen timer å slå ihjel på tog, samt at jeg skal på ren og skjær strikkefest, så foruten litt farting torsdag, så blir det jo bare masse masse strikketid. Strikk og drikk!
Vis vedlegget 253810
Trodde et øyeblikk du hadde overtatt mitt strikketøy [emoji23][emoji23]. Samme garn, omtrent samme omgang, bare litt ulik farge [emoji39]
Høres artig ut. Togreise er finfint for strikking. Får du sovelugar på veien, så du får slengt deg nedpå litt innimellom?
Jeg har nå pakket med meg garn og mønster til både vingejakke og setesdalssettet, samt at jeg har garn og oppskrift på Medaljekofte som jeg tar med meg nordover. Lurer på om jeg skal ta med til et par luer også. Skal ikke bli strikkeledig i alle fall, det er helt sikkert!
Haha, oi! Gøy [emoji1] Søren og, du er et par omganger foran meg. Må ta deg igjen imorgen tidlig [emoji57]
Ta med til et par luer du, alltid deilig med litt småstrikk midt oppi kofter og jakker [emoji16] Høres ut som en perfekt tur [emoji1319]
Jepp! Reiser kl. 10 ca herfra, så videre fra Oslo-Tr.heim i 16-tiden, før vi tar nattoget fra Tr.heim-Bodø i 23-tiden, og da har vi egen sovekupé, så det tror jeg blir veldig bra. Fremme i Bodø litt før kl. 10 på torsdag. Fly hjem igjen heldigvis, men jeg gleder meg litt til togturen opp også jeg, igrunnen en veldig behagelig og bedagelig måte å reise på.

Jeg skal vinke til deg hvis jeg ser toget. Det toget kjører av og til på sporet forbi oss.Jepp! Reiser kl. 10 ca herfra, så videre fra Oslo-Tr.heim i 16-tiden, før vi tar nattoget fra Tr.heim-Bodø i 23-tiden, og da har vi egen sovekupé, så det tror jeg blir veldig bra. Fremme i Bodø litt før kl. 10 på torsdag. Fly hjem igjen heldigvis, men jeg gleder meg litt til togturen opp også jeg, igrunnen en veldig behagelig og bedagelig måte å reise på.
Jeg skal vinke til deg hvis jeg ser toget. Det toget kjører av og til på sporet forbi oss.![]()