Håndarbeid

Har mistet helt strikkelysten jeg..

Håper det! Alt for mange prosjekter jeg vil fortsette med, kan ikke gi meg nå :P

Jeg må bare bli ferdig med den jeg holder på med nå. Så må jeg lage 3 små babygaver og en stor til folk jeg kjenner.

Jeg må bare bli ferdig med den jeg holder på med nå. Så må jeg lage 3 små babygaver og en stor til folk jeg kjenner.

Glad jeg ikke har lovet bort noe til andre enn frøkna i magen :P

Glad jeg ikke har lovet bort noe til andre enn frøkna i magen :P

Jeg har ikke lovet bort noe. Jeg liker bare å gi små gaver til venner som venter barn. Kan være så enkelt som ett par strikka babytøfler.

Jeg har ikke lovet bort noe. Jeg liker bare å gi små gaver til venner som venter barn. Kan være så enkelt som ett par strikka babytøfler.

Ja, det har jeg faktisk strikket til andre :) Men større prosjekter får jeg prioritere til henne

Ja, det har jeg faktisk strikket til andre :) Men større prosjekter får jeg prioritere til henne

Jeg grubler mer på den litt større babygaven egentlig. Sist fikk hun det gjaldt et heklet babyteppe og babytøfler. Kan ikke akkurat gi det samme. Håper å være i strikkeform å få laget noe spennende. Er jo tross alt mageboerens tremenning hun bærer på.

Jeg grubler mer på den litt større babygaven egentlig. Sist fikk hun det gjaldt et heklet babyteppe og babytøfler. Kan ikke akkurat gi det samme. Håper å være i strikkeform å få laget noe spennende. Er jo tross alt mageboerens tremenning hun bærer på.

Hmmm ja, ser den.. Men er jo ikke noe galt i å kanskje gi noen tøfler og lue? Blir jo mye brukt. Og votter om du har tid! Smokkelenke er jo også enkelt :)

Hmmm ja, ser den.. Men er jo ikke noe galt i å kanskje gi noen tøfler og lue? Blir jo mye brukt. Og votter om du har tid! Smokkelenke er jo også enkelt :)

Takk for tips :) vurderte ei lita strikka bukse da. Men lue er kjekt det å :)

Strikketørke fra tid til annen er jo helt normalt. Går seg til. Gjør andre ting nå, tenk på leilighet og styr mens du kan, så kan du strikke litt etterhvert igjen når du blir mindre mobil, og også etter fødsel.

Sitter fast i et perfeksjons-dilemma med teppet jeg strikker. Er så ille at jeg hadde en stressende drøm om det natt til i går!
Strikker med garn som skifter farge ved jevne intervaller. Skal skifte garn for siste gang, og fargen er nesten rett. Tenker det er 2-4 omganger feil. Vil jeg legge merke til det i teppet? Vil jeg for alltid vite inni meg at det er litt feil? Hvis jeg nøster meg frem til helt rett sted på garnet er det snakk om 40 omganger eller noe.

Back
Topp