Værste er at jeg trur Buksa er nesten like lang som guttungen [emoji23]
Det gjør ingenting! Brett opp vrangbordene, så legger resten seg i fine folder... Betyr bare at buksa kan brukes en stund [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Værste er at jeg trur Buksa er nesten like lang som guttungen [emoji23]
Det gjør ingenting! Brett opp vrangbordene, så legger resten seg i fine folder... Betyr bare at buksa kan brukes en stund [emoji1303]
Trur beina til guttungen stopper midt på eller begynnelsen av det hvite feltet [emoji23] buksa er str 3-4 år og han er. Nesten 1 1/2 år.
Se på denne da! Omg! Oppskrift er i Hjemmet i dag sier de.
Vis vedlegget 255854
Ikke akkurat babystrikk, men jeg likte denne utrolig godt!
Liker jo ikke grønn da... trodde jeg [emoji85] Lys sjøgrønn altsååå, hallo da [emoji7][emoji7][emoji7]
Vis vedlegget 255890
Liker jo ikke grønn da... trodde jeg [emoji85] Lys sjøgrønn altsååå, hallo da [emoji7][emoji7][emoji7]
Vis vedlegget 255890
Vis vedlegget 255890
Lei den heldressen allerede og gruer meg til glattstrikk frem og tilbake oppover når forstykket skal deles i to.. Får strikke de sammen så lenge som mulig![]()
Skal sies at jeg begynte på beina for et års tid sidenFøler med deg. Jeg var så drittlei buksa. Glad den er ferdig strikket selv om montering knapper og trådfesting venter.
Skal sies at jeg begynte på beina for et års tid sidenMen irriterer meg hvordan oppskriften var for de er så brede (ene siden rett og den inn mot skrittet er så bred på en måte).. Men men, blir sikkert bra
![]()
Jeg holder fortsatt på med vrangborden til koften min. Endelig strikket 6 cm som ermene, pinne 2,5 og 327 masker ...Men så skal pokka meg den vrangborden være 8 cm lang. Åtte!!!!
![]()