Håndarbeid

Dere er så flinke! Imponert

Åh, det er nedtur å oppdage. 2 cm er jo liksom 1/3 av de 6 cm du har laget allerede. Det er en drøy strafferunde... Gudd løkk!

Takk, det trengs. Jeg ble demotivert, det må jo 4-5 runder til for en cm og hver runde er sikkert på 20-25 minutter. Jeg strikker ikke rett og vrang så kjapt om hverandre ... Jeje. Får bare bite i det!

Siste sokken ferdig (må monteres da). Kun 1 UFO igjen nå (pluss teppene) :)

A869E868-50E5-4D51-8C9E-E430A190436B.jpeg

Prøver :p

Men mye gjenstår ennå!

Jeg har Vingejakke på pinnene parallellt med egen kofte, og Willowdrakt. Ellers har jeg faktisk ikke noe uferdig, sånn foruten et par kofter til til meg selv, men de teller ikke nå. :D

Må finne meg fler prosjekter, glemt helt hva jeg planla.. Kanskje en jakke?

Og tips til alle strikkere og heklere blant annet. Strikkemekka.no har 30% på hele butikken. Flyttesalg [emoji4]

Holder enda på med baby boho blanket jeg :angelic: Det er egentlig såå kjappstrikka, men har vært lite strikketid de siste dagene pga oppussing og husarbeid. Og jeg strikker det sånn 50% lenger enn det egentlig skal være :rolleyes: Satser på det blir ferdig til helga!

Skulle ønske jeg kunnne strikke eller hekle.. Men det er bare ikke min ting[emoji23]

Image1525297617.078636.jpg

Nesten ferdig med sokk nr 2 så ble nøstet tomt. Orker ikke begynne på nytt nøste i kveld.

Håper å få de ferdig montert og vasket til helgen så jeg kan gi de til fastlegen min. Han skal bli pappa nå denne måneden :)

Vis vedlegget 256207

Nesten ferdig med sokk nr 2 så ble nøstet tomt. Orker ikke begynne på nytt nøste i kveld.

Håper å få de ferdig montert og vasket til helgen så jeg kan gi de til fastlegen min. Han skal bli pappa nå denne måneden :)

Så koselig.

Hvor er oppskriften fra?

Så koselig.

Hvor er oppskriften fra?

Image1525299678.615900.jpg
Fra et hentesett i denne boka. Kjøpte boka på butikk i 2011. Vet ikke om den er råd å få tak i lengre.

Image1525299736.326060.jpg
Sokkene

Image1525299756.176348.jpg
Hentesettet. Som forøvrig heter Snøhvit

Får Google sånne «stay on» sokker, de likner litt.

Jeg har ikke strikket en eneste maske på 2 dager jeg! :wideyed:

Back
Topp