Ikke vink for ofte, da tror de andre at det har klikka fullstendig for deg, i stedet for bare litt.Jeg får vinke litt sporadisk tilbake! Feel the vibes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke vink for ofte, da tror de andre at det har klikka fullstendig for deg, i stedet for bare litt.Jeg får vinke litt sporadisk tilbake! Feel the vibes.
Ikke vink for ofte, da tror de andre at det har klikka fullstendig for deg, i stedet for bare litt.

Det går veeeeeldig sakte med meg. Synes mønster fra vrangen er vanskelig å få fint. Og så skravler jeg for mye her inne. Tre pinner i dag [emoji56].
Du strikker vel jakken? Jeg strikker romperen, så droppet frem og tilbake-strikk når jeg kom til mønsteret og begynte å strikke rundt heller. Hater flerfarget på vrangen! Ikke et like enkelt alternativ når det skal bli jakke da[emoji51] Heldigvis er ikke mønsteret over mange omganger, så jeg har troen [emoji1319][emoji1319]
Ser jo flott ut synes jeg!Vips, så er jeg level 50!
Vis vedlegget 253830
Neida, har juksa litt og fått hjelp til å strikke sommerfuglromper og matchende lue. Effektiv dame, bare et par uker siden vi avtalte! Spent på fargene, de så litt annerledes ut på bildet enn da jeg sjekket garnet på nett. Men ser generelt ut som om det er vanskelig å fange fargen på strikkede ting på bilde?
Ja.Ser jo flott ut synes jeg!
Hvem vet hvor varm august blir også. Men det blir fint. Kjempefine! [emoji4] Har sett på denne selv. [emoji4] August kan jo være alt fra 5 til 20 grader her i Norge. [emoji87] Spesielt mot slutten.Vips, så er jeg level 50!
Vis vedlegget 253830
Neida, har juksa litt og fått hjelp til å strikke sommerfuglromper og matchende lue. Effektiv dame, bare et par uker siden vi avtalte! Spent på fargene, de så litt annerledes ut på bildet enn da jeg sjekket garnet på nett. Men ser generelt ut som om det er vanskelig å fange fargen på strikkede ting på bilde?
Vips, så er jeg level 50!
Vis vedlegget 253830
Jeg lager jakken, ja. Håper å bli ferdig med mønsteret før helgen, og at det går raskere derfra. Har du bilde av romperen? Den er ikke i mitt hefte...

Nye farger fra klompelompe[emoji7][emoji7] synd det var så himla dyrt [emoji85]
Vis vedlegget 254215
Nei, men de har man jo mange av fra før [emoji23] Her får det bli noe til storebror som lillebror kan arveFine farger [emoji1303] Ikke så mange nøster man trenger til små babyplagg da...
Her går det i koftestrikk om dagen + vingejakke [emoji3]