Håndarbeid

Jeg får vinke litt sporadisk tilbake! Feel the vibes.
Ikke vink for ofte, da tror de andre at det har klikka fullstendig for deg, i stedet for bare litt.

Det går veeeeeldig sakte med meg. Synes mønster fra vrangen er vanskelig å få fint. Og så skravler jeg for mye her inne. Tre pinner i dag [emoji56].

Du strikker vel jakken? Jeg strikker romperen, så droppet frem og tilbake-strikk når jeg kom til mønsteret og begynte å strikke rundt heller. Hater flerfarget på vrangen! Ikke et like enkelt alternativ når det skal bli jakke da[emoji51] Heldigvis er ikke mønsteret over mange omganger, så jeg har troen [emoji1319][emoji1319]

Du strikker vel jakken? Jeg strikker romperen, så droppet frem og tilbake-strikk når jeg kom til mønsteret og begynte å strikke rundt heller. Hater flerfarget på vrangen! Ikke et like enkelt alternativ når det skal bli jakke da[emoji51] Heldigvis er ikke mønsteret over mange omganger, så jeg har troen [emoji1319][emoji1319]

Jeg lager jakken, ja. Håper å bli ferdig med mønsteret før helgen, og at det går raskere derfra. Har du bilde av romperen? Den er ikke i mitt hefte...

Vips, så er jeg level 50! :D

received_1896918993674927.jpeg

Neida, har juksa litt og fått hjelp til å strikke sommerfuglromper og matchende lue. Effektiv dame, bare et par uker siden vi avtalte! Spent på fargene, de så litt annerledes ut på bildet enn da jeg sjekket garnet på nett. Men ser generelt ut som om det er vanskelig å fange fargen på strikkede ting på bilde?

Vis vedlegget 253830

Neida, har juksa litt og fått hjelp til å strikke sommerfuglromper og matchende lue. Effektiv dame, bare et par uker siden vi avtalte! Spent på fargene, de så litt annerledes ut på bildet enn da jeg sjekket garnet på nett. Men ser generelt ut som om det er vanskelig å fange fargen på strikkede ting på bilde?
Ser jo flott ut synes jeg!

Ser jo flott ut synes jeg!
Ja. :) Eneste nå er at jeg tenker at romper uten arm med body inni kanskje hadde vært best for august. Prøver å forestille meg hvor temperert babyen er etter å ha nytt av mine 37 grader i 9 måneder. :joyful: Hvem vet hvor varm august blir også. Men det blir fint. :)
Er det i dag du reiser?

Vis vedlegget 253830

Kjempefine! [emoji4] Har sett på denne selv. [emoji4] August kan jo være alt fra 5 til 20 grader her i Norge. [emoji87] Spesielt mot slutten.

Vis vedlegget 253830

Åå, heldig! Så fine [emoji7][emoji7] Er ofte vanskelig å fange fargen på bildet ja, så den er sikkert slik du tenker [emoji2]

Jeg lager jakken, ja. Håper å bli ferdig med mønsteret før helgen, og at det går raskere derfra. Har du bilde av romperen? Den er ikke i mitt hefte...

Er fra Sandnes sitt nye hefte med babytepper og hentesett [emoji5]
Skal strikke dressen og så den passer til å sove i på våren, men får vente til hun kommer ut og jeg vet hvor stor hun er [emoji28]

IMG_7538.JPG

Artig. Har oppskrift på jakken, genseren, kortiken, luen og kjole. Tydeligvis mye artig i det mønsteret der.

Her går det i koftestrikk om dagen + vingejakke [emoji3]

Jeg begynner å bli lei lettvint buksa. Lyst på nytt prosjekt.

Back
Topp