Jeg får ikke til å legge ut bilder, selv om jeg har prøvd å fominske filenTakk.Veldig enkelt i grunn, bare litt kronglete innimellom. Du må legge ut bilder av det du har strikket, til inspo.
Hvilke farger brukte du som kjønnsnøytralt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ikke til å legge ut bilder, selv om jeg har prøvd å fominske filenTakk.Veldig enkelt i grunn, bare litt kronglete innimellom. Du må legge ut bilder av det du har strikket, til inspo.
Hvilke farger brukte du som kjønnsnøytralt?
Det der var helt nydeligJeg får ikke til å legge ut bilder, selv om jeg har prøvd å fominske filenJeg lånte dette bildet fra nettet, og dette settet har jeg strikket
Jakken har jeg strikket i en mer offwhite farge. Superfornøyd
![]()
Jeg får ikke til å legge ut bilder, selv om jeg har prøvd å fominske filenJeg lånte dette bildet fra nettet, og dette settet har jeg strikket
Jakken har jeg strikket i en mer offwhite farge. Superfornøyd
![]()
Det der var helt nydeligHvor kan jeg finne oppskriften?
Tusen takkDet der var helt nydeligHvor kan jeg finne oppskriften?
TakkKjempefint! All grunn til å være fornøyd når du har strikket dette ja, flinkis.![]()
Så nydelig jeg har sååå lyst til å læreHer er et lite babysett jeg har strikket til den lille som kommerVis vedlegget 200567
Fint teppe! Jeg har akkurat de samme strikkeplanene som degStrikker for tiden et enkelt koseteppe til lillefrø i magen Vis vedlegget 205620 så blir det nok mer når vi vet kjønn. Har planer om å strikke faunalua, bladrillejakke og knapperbakjakke fra ministrikkså er jeg heldig som har både mor og søster som strikker
Så fine ting! Alltid kjekt å ha en barselgave på lur uansett da.Vis vedlegget 205731 har allerede noe ferdig strikk klartblir det en gutt får den kokagråe runperen andre knapper og den rosa kjappstrikka drakten får gå til noen andre
![]()