Håndarbeid

Takk. :) Veldig enkelt i grunn, bare litt kronglete innimellom. Du må legge ut bilder av det du har strikket, til inspo. ;) Hvilke farger brukte du som kjønnsnøytralt?
Jeg får ikke til å legge ut bilder, selv om jeg har prøvd å fominske filen:confused: Jeg lånte dette bildet fra nettet, og dette settet har jeg strikket:) Jakken har jeg strikket i en mer offwhite farge. Superfornøyd:p
 

Vedlegg

  • KlompeLompe.jpg
    KlompeLompe.jpg
    310 KB · Visninger: 25
Jeg får ikke til å legge ut bilder, selv om jeg har prøvd å fominske filen:confused: Jeg lånte dette bildet fra nettet, og dette settet har jeg strikket:) Jakken har jeg strikket i en mer offwhite farge. Superfornøyd:p
Det der var helt nydelig :) Hvor kan jeg finne oppskriften?
 
Jeg får ikke til å legge ut bilder, selv om jeg har prøvd å fominske filen:confused: Jeg lånte dette bildet fra nettet, og dette settet har jeg strikket:) Jakken har jeg strikket i en mer offwhite farge. Superfornøyd:p

Kjempefint! All grunn til å være fornøyd når du har strikket dette ja, flinkis. :)
 
ImageUploadedByBV Forum1478170980.346949.jpg har allerede noe ferdig strikk klart:) blir det en gutt får den kokagråe runperen andre knapper og den rosa kjappstrikka drakten får gå til noen andre :)
 
Kjempefint! All grunn til å være fornøyd når du har strikket dette ja, flinkis. :)
Takk:) Jeg er ikke så veldig flink til å strikke, men dette settet var utrolig gøy å holde på med:D Nå er jeg i gang med Go`natt teppet til KlompeLompe, i offwhite det også. Tips til hva jeg kan begynne med etterpå? Jeg har strikket to rumpere i den minste str, en blå og en gammelrosa. Ellers har jeg strikket skjerf og tøfler samt en lysegrå shorts..:p
 
Strikker for tiden et enkelt koseteppe til lillefrø i magen Vis vedlegget 205620 så blir det nok mer når vi vet kjønn. Har planer om å strikke faunalua, bladrillejakke og knapperbakjakke fra ministrikk :) så er jeg heldig som har både mor og søster som strikker
Fint teppe! Jeg har akkurat de samme strikkeplanene som deg ;) men vil vente til etter UL før jeg strikker noe veldig jentete eller guttete, siden jeg har et tonn med arvestrikk på loftet allerede. Må iallefall strikke et par nøstebarntepper i silkeull, det funker bra om sommeren tenker jeg. Bare synd de er så kjedelige å strikke...
 
Så mye fint dere lager :)

Jeg er også en ivrig strikker, men denne hyperemesisen har slått meg helt ut. Har en mamma som er helt rå med strikkepinnene og svigermor er heller ikke så langt unna, så vår baby kommer nok til å vokse opp i masse deilig hjemmestrikk. Blir nesten overrasket om h*n kommer ut av magen uten strikkeklær :hilarious:

Jeg ønsker meg veldig et prinseteppe, håper det er noen som har veldig lyst til å strikke det til babyen (det er så mye jobb at det frister lite å begynne på det selv) :rolleyes:
 
Strikker en del selv, men nå har jeg kjøpt den nye klompelompeboka som mamma skal få i julegave. Så da håper jeg på en del strikk derfra ;)
 
Back
Topp