Feyra
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Så fiiiiin!Holder på med eit hentesett til min søster som venter baby i november![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fiiiiin!Holder på med eit hentesett til min søster som venter baby i november![]()
TakkSå fiiiiin!![]()
Skal strikke myyyye fra klompelompebokaEr det noen som har noen planer/lister over hva de skal strikke til det kommende sommerbarnet?![]()
Jeg kunne også "kun" det for 6 mnd siden når jeg begynte å strikke! Strikka en babyskappelgenser litt bare for å se hvordan det var, og ble helt hekta! Pickles, garnstudio og YouTube har mange fine instruksjonsvideoer!Har så lyst å kunne strikkeKan å legge opp masker og strikke rett, men det er det
er så fint med strikka klær til barn!
Så fiiint! Det heftet må jeg få tak iHolder på med eit hentesett til min søster som venter baby i november![]()
Så fine! Hvor er oppskriften fra?Holder på med babyboots om dagen. De har jeg strikket til flere venninner før, og de sier at det er de eneste sokkene som sitter på babyføttene
Vis vedlegget 202748
http://strikkogtoys.blogspot.no/2013/02/babysokk-trinn-for-trinn-illustrert.htmlSå fine! Hvor er oppskriften fra?
Her er et lite babysett jeg har strikket til den lille som kommerVis vedlegget 200567
Mye kan læres på for eksempel youtube ;-)Skulle ønske jeg kunne :/