Håndarbeid

Har allerede strikket en del før jeg ble gravid. Kommer nok ikke til å bli noe mindre nå
 
Er det noen som har noen planer/lister over hva de skal strikke til det kommende sommerbarnet? :D
 
Har så lyst å kunne strikke :happy: Kan å legge opp masker og strikke rett, men det er det :hilarious::dead: er så fint med strikka klær til barn!
 
Har så lyst å kunne strikke :happy: Kan å legge opp masker og strikke rett, men det er det :hilarious::dead: er så fint med strikka klær til barn!
Jeg kunne også "kun" det for 6 mnd siden når jeg begynte å strikke! Strikka en babyskappelgenser litt bare for å se hvordan det var, og ble helt hekta! Pickles, garnstudio og YouTube har mange fine instruksjonsvideoer! :)
 
Jeg strikker masse. Glad jeg har noen store prosjekter på gang, så jeg ikke avslører graviditeten ved valg av nye prosjekter.
 
Eh... jeg kan vel teknisk sett strikke, men har laget noe sånt som én hel lue i mitt liv. Jeg ble litt overentuiastisk da jeg lærte meg det på nytt for en del år siden og begynte på en babylue til et vennepar. Fem år senere er den omtrent halvferdig og har vært hentet frem noen ganger til påfølgende søsken...

Kanskje den blir ferdig til min lille? Jeg har jo 8 mnd på å lære det på nytt igjen. :D
 
Holder på med babyboots om dagen. De har jeg strikket til flere venninner før, og de sier at det er de eneste sokkene som sitter på babyføttene :)

Bilde tatt 16.10.16 kl. 17.44 #3.jpg
 
Jeg strikker mye, men har ikke strikke noe til lille i magen enda. Men jentami på 13 mnd har mange fine strikka plagg :D Jeg lærte meg det foresten sist jeg var i mammaperm ;)
 
Jeg kan ikke å strikke, men kunne virkelig ha tenkt meg noe å holde på med! Tenkte å gi en babystrikk bok til min mor med ultralyd bilde i, så får vi forhåpentligvis noen fine sett til babyen kommer :smug:
 
Jeg kan strikke frem og tilbake, så blir ikke mye babyklær av det! Og jeg lærte meg selv å hekle i fjor, mens jeg var i permisjon. Prøvde meg på babyvotter... Mannen synes det så ut som en penisvarmer, så det prosjektet ble skrinlagt! hahaha
 
Skulle ønske jeg kunne :/
 
Skulle ønske jeg kunne strikke, har så lyst å lære meg det. Kanskje jeg skal kaste meg ut i det etterhvert:)
 
Back
Topp