Håndarbeid

Syns klompelompe har mye fint, så tenker mamma skal få strikke mye til den lille derfra :)
 
Klarte ikke å dy meg, disse er så enkle og raske, så jeg strikket dem bare i hui og hast. Er ingen andre som kan strikke til babyen, så må nok lage alt selv i tilfelle - greit som en start. Redd det kommer til å ende opp i mange UFO´er...

IMG_1722.JPG
 
Jeg kan strikke frem og tilbake, så blir ikke mye babyklær av det! Og jeg lærte meg selv å hekle i fjor, mens jeg var i permisjon. Prøvde meg på babyvotter... Mannen synes det så ut som en penisvarmer, så det prosjektet ble skrinlagt! hahaha
Haha, ville han ha den selv? ;)
 
Jeg kunne strikke når jeg var yngre :p . Med lille spire på vei så må jeg nok øve meg på strikking slik at jeg kan lage noen plagg:) Vet bestemødrene og ene tanten er racere på strikking, så tror nok lillevenn skal få seg mye fint i strikk fremover <3. Er jo så koselig med hjemmestrikket:)
 
Gleder meg til å begynne å strikke små plagg igjen. Strikker en genser til meg selv nå tenkte å få den unna først. Klompelompe boken har jeg kjøpt men ikke fått sett så mye i den enda.
Er jo så fort å strikke små plagg ☺
 
Hekler på et teppe om dagen, men ting tar tid når man sover stort sett hele tiden mens man er våken og har litt tid til overs... :p
Vi bor nesten i sjøen, har mye blått og maritimt i huset, og tenkte det var så fint uansett hvilket kjønn det blir. :)

thumb_IMG_1914_1024.jpg
 
Hekler på et teppe om dagen, men ting tar tid når man sover stort sett hele tiden mens man er våken og har litt tid til overs... :p
Vi bor nesten i sjøen, har mye blått og maritimt i huset, og tenkte det var så fint uansett hvilket kjønn det blir. :)

Vis vedlegget 205424
Ojj så fint det var :Heartred du er kjempeflink.
Uansett om det blir gutt eller jente vil det ta seg utmerket ut i vogn eller i vugge :)
 
Ojj så fint det var :Heartred du er kjempeflink.
Uansett om det blir gutt eller jente vil det ta seg utmerket ut i vogn eller i vugge :)

Åh, takk! :)

Har du funnet ut hva du skal strikke når du er ferdig med genseren din?
 
Jeg skulle ønske jeg var flink med håndarbeid! Jeg blir så imponert over hvor mye fint dere og andre produserer. Selv har jeg kun spisskompetanse på vatterte lappetepper, men det kommer jo godt med!

Målet er å lære meg mer, selv om babystrikkebok og ul-bilde var en særdeles god gaveide til mor! :)
 
jeg er en ivrig strikker, har til nå bare strikket til tantebarn men det blir gøy å endelig strikke til min egen lille.. jeg spammer instagram med striikebilder under navnet #by.elise om noen er nyskjerrige
 
ImageUploadedByBV Forum1478072117.172363.jpg

Denne skal jeg strikke i allefall! Må bare vente å se om det blir i jentefager eller guttefarger
 
Back
Topp