Wow kjempe søtHer er et lite babysett jeg har strikket til den lille som kommerVis vedlegget 200567
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow kjempe søtHer er et lite babysett jeg har strikket til den lille som kommerVis vedlegget 200567
Den skal jeg bestille fra kommende mormor. Hvilken klompelompe-bok er denne fra?En liten sparkebukse fra Klompelompe
Litt lei av nøytrale farger, gleder meg til å få vite kjønn!
Vis vedlegget 200760
Kan anbefale opplæringsvideoer på garnstudio.noHar kjøpt bok for å lære meg å strikke. Håper det blir en suksess. ;-)
Så nydelig! Den skal jeg og lage!En liten sparkebukse fra Klompelompe
Litt lei av nøytrale farger, gleder meg til å få vite kjønn!
Vis vedlegget 200760
Denne er fra den første boka, men jeg har strikka den lengre i bena enn den skal være. Har opprinnelig caprilengdeDen skal jeg bestille fra kommende mormor. Hvilken klompelompe-bok er denne fra?
Takk! Den er superenkel å strikke! Har strikket til tantebarn også, og finnes og i kjolevariantSå nydelig! Den skal jeg og lage!
Bruker du strikkemølle til tråden?Takk! Den er superenkel å strikke! Har strikket til tantebarn også, og finnes og i kjolevariant![]()
Strikkemølle er helt GENIALT! Jeg elsker min! Her i huset har mannen tatt på seg ansvaret for strikkemøllen. Da mener han at han har gjort litt han også ;-)Bruker du strikkemølle til tråden?
Ja! Som skrevet over, det er helt fantastisk! Bruker strikkemølle til icordsnorer, og drill til tvinnet snorerBruker du strikkemølle til tråden?
Her blir det nok stortsett ull. Treng en del ull oppe i nord i løpet av sommernJeg strikker masse. Akkurat nå strikker jeg en genser til jenta mi på 1,5 år. Gleder meg til å begynne å strikke til lille ❤ Men siden termin er i juni venter jeg til vi vet kjønn før jeg begynner. Trenger jo ikke akkurat mye ull i juni![]()
Jeg har prøvd noe film før, og det går for fort. Må nesten lese meg opp tror jeg.Kan anbefale opplæringsvideoer på garnstudio.no![]()