Håndarbeid

Er så fint med hjemmelagede ting ❤️ Her har dett bare blitt strikket noen par med sokker til nå. Men nå er tida inne for å finne masse fint å sette i gang med

Jeg strikker masse. Akkurat nå strikker jeg en genser til jenta mi på 1,5 år. Gleder meg til å begynne å strikke til lille ❤ Men siden termin er i juni venter jeg til vi vet kjønn før jeg begynner. Trenger jo ikke akkurat mye ull i juni :-)

Bruker du strikkemølle til tråden?
Ja! Som skrevet over, det er helt fantastisk! Bruker strikkemølle til icordsnorer, og drill til tvinnet snorer :p

Strikkemøllen kan være litt knotet i begynnelsen, men ikke gi opp!

Jeg strikker masse. Akkurat nå strikker jeg en genser til jenta mi på 1,5 år. Gleder meg til å begynne å strikke til lille ❤ Men siden termin er i juni venter jeg til vi vet kjønn før jeg begynner. Trenger jo ikke akkurat mye ull i juni :-)
Her blir det nok stortsett ull. Treng en del ull oppe i nord i løpet av sommern :p

Jeg er også glad i å strikke, og velger gjerne oppskrifter fra KlompeLompe Jeg har strikket noe i gammelrosa og noe i blått, og noe kjønnsnøytralt

Legg gjerne ut bilder av det dere strikker :) jeg strikker litt, men overlater de største prosjektene til mormor og oldemor :)

Strikker, broderer og syr. :) Ikke laget noe til babyen ennå, men det er kanskje ikke så rart, da jeg ikke visste at hen eksisterte før i dag. :P

Jeg strikker, hele tiden :)
Har en stor plastikkboks fra Ikea med masse strikkede klær jeg skal ha til baby :o

Back
Topp