Håndarbeid

Feyra

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Noen som strikker, hekler eller syr?

Selv er jeg en ivrig strikker! Har allerede en boks full av klær (dette barnet har vært ønsket lenge :p) Strikker også en del til mine tre tantebarn.

Vis gjerne frem ditt håndarbeid! Alltid gøy med inspirasjon :)
 
Jeg syr og strikker.
Liker syingen best, syned strikkingen går så sakte....
Syr endel barneklær, men kun for privt bruk :)
 
Jeg strikker en del:)
Liker best å strikke baby/barneklær for de blir for ferdig:)
 
Ivrig strikker her ja! Men blir utrolig lite til egne barn, gir jo bort det meste :p
 
Gjør alt :) veldig moro! Går litt i bølgedaler da, plutselig får jeg kick!
 
Mamma har veldig løst å strikke diverse klær, så ho tar seg av strikkinga :) selv like æ best å hekle, så blir litt hekling framover av diverse leker, uro o.l. Har allerede begynt på et babyteppe, før å ha noe anna å tenke på enn kvalmen :p
ImageUploadedByBV Forum1475592253.164948.jpg
 
Jeg syr :) skulle ønske jeg kunne strikke men får det ikke til :/ prøvd hundre ganger! Blir sånne flotte saker med 1000 hull :p
 
Mamma har veldig løst å strikke diverse klær, så ho tar seg av strikkinga :) selv like æ best å hekle, så blir litt hekling framover av diverse leker, uro o.l. Har allerede begynt på et babyteppe, før å ha noe anna å tenke på enn kvalmen :p
Vis vedlegget 200453
Så fint det blir!! Jeg har også lyst til å lære å hekle, men det ser ut til at det bare blir strikking med meg :p
 
Takk! ❤️ Jakken heter bladrillejakke og kan kjøpes som enkeltoppskrift på ravelry eller woolspire og buksa er fra den nye klompelompe boka :)
Ja buksa så kjent ut:) Var den kjappstrikka? Skal se om jeg finner jakka! Sååå fin
 
Ja buksa så kjent ut:) Var den kjappstrikka? Skal se om jeg finner jakka! Sååå fin
Ja, den var veldig kjappstrikka, kan absolutt anbefales! Jakka er faktisk enda enklere og jeg følte den gikk raskere å strikke :p
 
Så fint det blir!! Jeg har også lyst til å lære å hekle, men det ser ut til at det bare blir strikking med meg :p
Takk :) syns det e så mye lettere å hekle. Så lett å justere om man ser at man trenger det ;)
 
Har kjøpt bok for å lære meg å strikke. Håper det blir en suksess. ;-)
 
Back
Topp