Håndarbeid?

Helt imponert over hvor fine (og avanserte) ting dere lager! Jeg eier ikke tålmodighet, så jeg lager bare "små" ting ;-)

Vedlegg

• 1412722966461.jpg
    1412722966461.jpg
    38,8 KB · Visninger: 43
Helt imponert over hvor fine (og avanserte) ting dere lager! Jeg eier ikke tålmodighet, så jeg lager bare "små" ting ;-)
Dine "små "ting er kjempe fine da :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er nettopp ferdig med noen lester som mamma bestilte. Nå kan jeg kanskje få gjort ferdig dressen til mini :-)

Hva har dere på pinnene i kveld? I kveld strikker jeg musetøffler med egen vri til den lille i magen. Skal syes bak. Få ører, hale og ansikt. Pluss en runde i maskinen så den blir tovet :-)

Vedlegg

• 1412785056681.jpg
    1412785056681.jpg
    43,4 KB · Visninger: 41
Hva har dere på pinnene i kveld? I kveld strikker jeg musetøffler med egen vri til den lille i magen. Skal syes bak. Få ører, hale og ansikt. Pluss en runde i maskinen så den blir tovet :)

De blir nok søte! :D Jeg skal hekle et par ruter til lappeteppet til lillemann tenkte jeg. :)

De blir nok søte! :D Jeg skal hekle et par ruter til lappeteppet til lillemann tenkte jeg. :)
Da var de ferdig strikket. Får ta de i maskina i morgen :)

Godt å ha noe å gjøre på kveldene når ungene sover og man vil slappe av litt :-) følger meg veldig " naken" uten handarbeid. :-)

Godt å ha noe å gjøre på kveldene når ungene sover og man vil slappe av litt :) følger meg veldig " naken" uten handarbeid. :)

Ja, vet mange slapper godt av med håndarbeid. :) Jeg er ikke helt der, og får ånden over meg litt sånn i rykk og napp. Men gidder ikke stresse med det, for jeg vil ha det som kosearbeid når jeg føler for det. :)

kjempe fint! hvor er oppskriften fra? herlige farget :)
Takk :) er ingen bestemt oppskrift, satt sammen av fler forskjellige i sandnes sitt hefte nr 0914, og djevellue fra gros blogg. Alt er litt forminsket i forhold til original oppskrift da jeg syntes det ble veeldig stort når jeg strikka etter oppskrifta spes på buksa.

Så utrulig fin denne var!!! Skulle ønske jeg kunne strikke da hadde jeg laga akkurat en sånn <3
Takk! Håper bare vi finner mulighet til å bruke den, for inne er det alltid så varmt hos oss :p

Back
Topp