Holder på med genser til guttungen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dine "små "ting er kjempe fine da :-DHelt imponert over hvor fine (og avanserte) ting dere lager! Jeg eier ikke tålmodighet, så jeg lager bare "små" ting ;-)
De blir nok søte! Jeg skal hekle et par ruter til lappeteppet til lillemann tenkte jeg.Hva har dere på pinnene i kveld? I kveld strikker jeg musetøffler med egen vri til den lille i magen. Skal syes bak. Få ører, hale og ansikt. Pluss en runde i maskinen så den blir tovet
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da var de ferdig strikket. Får ta de i maskina i morgenDe blir nok søte! Jeg skal hekle et par ruter til lappeteppet til lillemann tenkte jeg.
Effektiv du.Da var de ferdig strikket. Får ta de i maskina i morgen
Godt å ha noe å gjøre på kveldene når ungene sover og man vil slappe av litt følger meg veldig " naken" uten handarbeid.Effektiv du.
Ja, vet mange slapper godt av med håndarbeid. Jeg er ikke helt der, og får ånden over meg litt sånn i rykk og napp. Men gidder ikke stresse med det, for jeg vil ha det som kosearbeid når jeg føler for det.Godt å ha noe å gjøre på kveldene når ungene sover og man vil slappe av litt følger meg veldig " naken" uten handarbeid.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk er ingen bestemt oppskrift, satt sammen av fler forskjellige i sandnes sitt hefte nr 0914, og djevellue fra gros blogg. Alt er litt forminsket i forhold til original oppskrift da jeg syntes det ble veeldig stort når jeg strikka etter oppskrifta spes på buksa.kjempe fint! hvor er oppskriften fra? herlige farget
Så utrulig fin denne var!!! Skulle ønske jeg kunne strikke da hadde jeg laga akkurat en sånn <3Strikka sparkebukse av restegarnet fra hentesettet 0-3 mnd Vis vedlegget 80802
Takk! Håper bare vi finner mulighet til å bruke den, for inne er det alltid så varmt hos ossSå utrulig fin denne var!!! Skulle ønske jeg kunne strikke da hadde jeg laga akkurat en sånn <3
Så fine farger, og fint mønster da
Så fine farger, og fint mønster da
Hehe veldig greit når det går an å herme littJa eg hermer etter ei på terminforumet juli13 hehe