Holder på med genser til guttungen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dine "små "ting er kjempe fine da :-DHelt imponert over hvor fine (og avanserte) ting dere lager! Jeg eier ikke tålmodighet, så jeg lager bare "små" ting ;-)
De blir nok søte!Hva har dere på pinnene i kveld? I kveld strikker jeg musetøffler med egen vri til den lille i magen. Skal syes bak. Få ører, hale og ansikt. Pluss en runde i maskinen så den blir tovet
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da var de ferdig strikket. Får ta de i maskina i morgenDe blir nok søte!Jeg skal hekle et par ruter til lappeteppet til lillemann tenkte jeg.
![]()
Effektiv du.Da var de ferdig strikket. Får ta de i maskina i morgen![]()
Godt å ha noe å gjøre på kveldene når ungene sover og man vil slappe av littEffektiv du.![]()
Ja, vet mange slapper godt av med håndarbeid.Godt å ha noe å gjøre på kveldene når ungene sover og man vil slappe av littfølger meg veldig " naken" uten handarbeid.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takkkjempe fint! hvor er oppskriften fra? herlige farget![]()
Så utrulig fin denne var!!! Skulle ønske jeg kunne strikke da hadde jeg laga akkurat en sånn <3Strikka sparkebukse av restegarnet fra hentesettet 0-3 mndVis vedlegget 80802
Takk! Håper bare vi finner mulighet til å bruke den, for inne er det alltid så varmt hos ossSå utrulig fin denne var!!! Skulle ønske jeg kunne strikke da hadde jeg laga akkurat en sånn <3
Så fine farger, og fint mønster da
Så fine farger, og fint mønster da![]()
HeheJaeg hermer etter ei på terminforumet juli13
hehe