Håndarbeid?

Jeg brukte body-og flaskeutstikkere. Kjeksene er bare vanlige vanilje kjeks. Og pynten er fondant :)

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!
ikke værre nei :) da får man vel til :)

Nydelig! :D Og litt av en jobb vil jeg tro!
Tusen takk :D
Uff , ja var i grunnen en altfor stor og kjedelig jobb i mitt utålmodige hode! Holdt på å gi opp mange ganger underveis. Og spesielt kjedelig å ikke kunne begynne på noe nytt :P Hehe men vet at hadde jeg gjort det, så hadde den aldri blitt ferdig ;)

Tusen takk :D
Uff , ja var i grunnen en altfor stor og kjedelig jobb i mitt utålmodige hode! Holdt på å gi opp mange ganger underveis. Og spesielt kjedelig å ikke kunne begynne på noe nytt :p Hehe men vet at hadde jeg gjort det, så hadde den aldri blitt ferdig ;)

Vet hva du mener, har 10 poser med uferdige prosjekter her i huset. :P Men nå kan du nyte ferdig produkt. :D Og tenkte på hvor glad jenta blir på julaften. :D

Misunner dere som klarer å drive med håndarbeid, har vann i begge hendene, og kjennes ut som pølsefingre, så går sent med håndarbeid, og jeg som alltid har sett frem til å lage til min egen lille skatt;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det vet jeg ikke :) Er første gang jeg prøver det, fant en oppskrift på nettet som heter: På veg helseteppe på Pickles.no

Veldig enkelt og morro å strikke :D

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Last edited:
Så flinke folk er! Jeg har prøvd å strikke litt, men ser ut som en 5 åring har strikka det. Er så ujevnt, plutselig var det færre masker og plutselig fler... I tillegg får jeg vondt i hendene siden jeg anstrenger meg så fælt :P godt svigermor og samboers mormor er flinke, så vi får noe strikka i hus vi også :)

Hentesettet til lillegutt er nesten ferdig! :) holder på med et smetteskjerf til siden jakka ble litt liten i halsen.. Har kombinert mange oppskrifter og strikka med endel mindre masker enn oppgitt i oppskrift 0-3 mnd. Gutten i magen er liten, dette settet tilsvarer ca 56. Jenta her brukte 50 i godt over en mnd så regner med det blir bra siden han er estimert til å bli ca like liten.

Last edited:
image.jpg

Back
Topp