Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig! likte den blåfargen godt! Gleder meg til å se hva bestemødrene skal strikke til lillemann!
Har du en oppskrift på dette?Vis vedlegget 67439
Har strikket teppe til lillebror i håp om at d var gutt heh
Sent from my iPad using BV Forum
Har du en oppskrift på dette?
Syns det bar nydelig. Kan ikke strikke selv men er nå hos min stemor og hun kan strikke og vil gjerne strikke dette teppet til babyen
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen
Juli var en veldig produktiv mnd!! babynest laga eg og! Er og posta en annen plass her inne men legger og inn her ;-)
Hva blir "august-prosjekt" tru ;-)
(Ja eg digger ugler )
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk ;-) eg kjøpte på en stoff og garnbutikk i Norheimsund i Hardanger ;-) ingen kjedebutikk :-/Så utrolig fint hvor har du kjøpt stoff?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hekla uglepute med 2 i 1 ;-) den kan snus så det er en farge på hver side ;-) laget av restegarn
Denne er til en liten gut som blir født rundt 7.august. som eg skal bli tante til ;-) til min mageboer e puta straks ferdig og ;-)
På siste bildet sitter mine to siste prosjekter i hekling sammen ;-)
Takk ;-) eg kjøpte på en stoff og garnbutikk i Norheimsund i Hardanger ;-) ingen kjedebutikk :-/
Ja mine besteforeldre bur så e der så me e der på ferie en gang i året på hytta demses ;-) ellers hadde eg vel sitti her ennå uten nestOK, blir nok litt langt å reise dit for å kjøpe stoff for min del da
Jeg får lete litt rundt, og se om jeg finner noe jeg liker
Sent from my iPhone using BV Forum
Tenker du på den i hvit/turkis?Finnes d noe mønster på den uglen på nederste bilde? Sååå fin!
Tenker du på den i hvit/turkis?
Kan finne link på oppskrifta.. den må kjøpes. .men eg laga den etter bildet bare.. anbefaler oppskrift da det tok laaaang tid å fin e ut hvor delene skulle Være
Her er link til mange av dyrene som er laga med samme rutene. . "African flower" heter rutene du heklerJa var den eg tenkte på!
Så mye fint på den linken der daHer er link til mange av dyrene som er laga med samme rutene. . "African flower" heter rutene du hekler
Du finner ugla i flere farger litt ned på siden der ;-)
Ugla eg laga heter "African flower owl pillow" . Søker du på google kommer det masse bilder ;-)
http://www.pinterest.com/wvdwege/crochet-african-flower-amigurumi-egheidi-bears/#
Her er link til mange av dyrene som er laga med samme rutene. . "African flower" heter rutene du hekler
Du finner ugla i flere farger litt ned på siden der ;-)
Ugla eg laga heter "African flower owl pillow" . Søker du på google kommer det masse bilder ;-)
http://www.pinterest.com/wvdwege/crochet-african-flower-amigurumi-egheidi-bears/#