Håndarbeid?

Kjempe søte :) jeg skal hvertfall lage en sånn til min niese ;) hun elsker ugler

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Da tror jeg at jeg lager dem til jul :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nydelig! :D Men er det ikke ganske vanskelig med så mye mønster? For mye for en nybegynner kanskje? :P
Rekna me at ej kjem t å angre på at ej starta snart da hehe men håpe d blir ferdig

mor til to gull, 05 og 12

Den var nydelig. Men hjelp så mye mønster :P Men er vel som alt annet enkelt når man kommer inn i det :)
He fått tips om å skrive ned mønstere i staden for å sjå på diagrammet av andre so he strikka teppe før. Blir spennende å sjå resultatet

mor til to gull, 05 og 12

Jeg gleder meg til å få vite kjønn, da skal jeg starte med alt håndarbeidet jeg har planlagt :D skal lage:
Heklet vognteppe i bestemorruter
Hekle baby booties (disse har jeg laget å gitt bort såå mange av, så glede meg til endelig og lage til meg selv)
Sy babynest
Sy trekk til ammepute
Masse jeg vil strikke fra sandnesgarn og pickles
Også vil jeg prøve og lære meg og sy litt enkle plagg! :) heldresser, smekker ol!

Så jeg kommer nok til og ha fingrene fulle! Gleder meg til ig se alt som blir lagt ut her framover også! :) blir vel litt mere fart etter oul!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Ja kjenne på det samme å lage noe når jeg vett kjønn, frister litt å ikke vite kjønn også, usikker. Skal begynne på nøytrale babytepper, og tenker på å lage hente set;) gleder meg ja;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har foreløpig strikket et mor Åse teppe til bittelille i magen. Rilleteppe som absolutt ikke er noe å vise fram, men elastisk og mykt og deilig.
Neste ut er omslagsjakken fra Nøstebarn. Den gleder jeg meg til. Det er så gøy med sånne bittesmå ting...

Jeg kan overhode ikke strikke, men kan å sy, sånn tålig iallfall . Til storesøster sydde jeg leketeppe. Har liksom litt mindre tid til sånt nå men tenkte jeg skulle sy et babynest. ImageUploadedByBV Forum1403632909.438203.jpg

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Back
Topp