Håndarbeid?

Har laget denne babynesten og har nå startet på neste prosjekt som er strikket vognpose. Håper på at den blir lik risarosa sin :)

Vedlegg

• 1411479631709.jpg
    1411479631709.jpg
    31,6 KB · Visninger: 44
Så mye fint, slitter så med hoven hender og vondt i hendene at det er vanskelig:/

Jeg har ikke bilder enda, men det pågående prosjektet mitt er sengekant. Var og plukket opp en sprinkelseng som skulle gies bort, og fikk med en skumgummiaktig madrass. Siden jeg ikke ville bruke den som madrass til småen har jeg delt den to biter hver av 120x30cm og 60x30cm. Disse er ca 3-4 cm tykke, og mye stivere enn sengekantene jeg har sett på IKEA ol.
Disse har jeg foreløpig sydd bomullstrekk fast på (er ikke helt sikker på hva madrassen var laget av, så ville ikke ha de "løse" i sengekanttrekket), og de har fått en tur i fryseren for å avbaktifiseres :P Nå skal jeg sy yttertrekk til de når jeg finner stoff jeg liker, og så har jeg en helt unik sengekant som også kan modifiseres avhengig av om jeg vil ha sprinkelsenga med eller uten den fjerde siden på.
Skal prøve å ta litt bilder en dag :)

Så mye fint.. her står jeg på stedet hvil med vognteppet. Jeg møtte noen rare greier i oppskriften og skal ta det med til farmor så hun får forklart meg :p
Har en følelse av at jeg er ingen strikkedame :p

Strikka sparkebukse av restegarnet fra hentesettet 0-3 mnd :)image.jpg

Da er jeg ferdig med babyteppet :) Nå skal jeg lage lekeballer av restegarnet :) ( legger ved bilde når jeg sitter med mobilen igjen )

Endelig ferdig med det som mest sannsynlig blir hentesett til småen. Består av dress, lue, smetteskjerf og små sokker. Håper bare jeg ikke får en veldig stor gutt nå, siden alt er i str 50 :)
Full set.jpg

Back
Topp