Håndarbeid

Aiai, jeg har holdt på med ett skjerf til lille i en måned, har kommet meg litt over halvveis nå! Hehe. Er visstnok ikke ett strikkefantom :)
 
En genser til ble ferdig i går. :p
Denne var god, den skal jeg strikke flere av!
1395985789574.jpg
 
Åh, så fiiiin!

Du vet jeg har bursdag snart, sant???!!??!


Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi ;) kanskje jeg rekker bursdagen din til neste år, neste planlagte prosjekt er en bestilt marius i størrelse xl. Kommer til å ha mareritt om mariusmønster etterpå. :p
 
Hihi ;) kanskje jeg rekker bursdagen din til neste år, neste planlagte prosjekt er en bestilt marius i størrelse xl. Kommer til å ha mareritt om mariusmønster etterpå. :p
Haha. Huffda. Men du er kjempeflink. Jeg blir aldri ferdig med det jeg begynner på når det gjelder strikking. Blir så fort lei :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha. Huffda. Men du er kjempeflink. Jeg blir aldri ferdig med det jeg begynner på når det gjelder strikking. Blir så fort lei :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Du skulle bare vissr hvor mange uferdige greier jeg har i skapet mitt. ;) single sokker, en halv babydress.. blant annet. :p
 
ImageUploadedByBV Forum1398281364.181838.jpg
Her er påskeprosjektet mitt ferdig, men ble alt for liten (sånn er det når man bruker annet garn enn oppskrifta tilsier og ikke gidder strikke prøvelapp).. Er i gang med en større nå, men tom for garn! Så da er det bare å forsette med julegavene :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det med håndarbeidet jenter?
Har denne på pinnene i kveld :)ImageUploadedByBV Forum1399492585.542308.jpg

Ellers strikket jeg på en ny mariuskjole (snaart ferdig) og så har jeg to mariusvester jeg ikke er helt ferdig med :p

Og så har jeg akkurat sydd en slik
ImageUploadedByBV Forum1399492671.989025.jpg
Har bestilling på en også, så må utenpå kjøpe tøy i morgen! :) koser meg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det med håndarbeidet jenter?
Har denne på pinnene i kveld :)Vis vedlegget 60345

Ellers strikket jeg på en ny mariuskjole (snaart ferdig) og så har jeg to mariusvester jeg ikke er helt ferdig med :p

Og så har jeg akkurat sydd en slik
Vis vedlegget 60347
Har bestilling på en også, så må utenpå kjøpe tøy i morgen! :) koser meg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så fine prosjekter! :)
 
Hvordan går det med håndarbeidet jenter?
Har denne på pinnene i kveld :)Vis vedlegget 60345

Ellers strikket jeg på en ny mariuskjole (snaart ferdig) og så har jeg to mariusvester jeg ikke er helt ferdig med :p

Og så har jeg akkurat sydd en slik
Vis vedlegget 60347
Har bestilling på en også, så må utenpå kjøpe tøy i morgen! :) koser meg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så fine. :)

Her er det lite prosjekter på gang. Kommer seg vel når jeg skal i permisjon igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sent from my iPhone using BV Forum[/quote
Så fine. :)

Her er det lite prosjekter på gang. Kommer seg vel når jeg skal i permisjon igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det blir vel litt lettere da ja! :)
 
Her er to av mine siste prosjekter:
Shorts til E.
1399660188952.jpg

Shortsen til dette settet. Skal snart begynne på jakka.
1399660234982.jpg

Ellers har jeg strikket noen votter og forsøkt meg på å sy luer. Dessverre er symaskinen min helt ubrukelig. :/
 
Back
Topp