Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine!Vis vedlegget 244618
Små tøfflusser til lille. Lyst til å lage heklekanten også, men veit ikke om jeg får til
Så fine!
Heksejakten får du helt sikkert til! Ser ut som helt vanlige staver i vifte
Har begynt på denne [emoji7]
Ja den er knallfin [emoji7]Den holder jeg og på med i litt mer guttefarger [emoji7] kjempe fin [emoji173]️
Da har jeg klart å strikke min første ting til prinsessa i magen [emoji173]️[emoji173]️
Er ikke noe særlig flink med strikkepinnene og har aldri klart å forstå meg helt på oppskrifter [emoji27][emoji27][emoji27] men ei lita lue er iallefall en start Vis vedlegget 245121
Så søt Synes en del oppskrifter kan være knotete selv
Takker [emoji4][emoji4]
Jeg synes enda alle oppskrifter er knotete å noen er helt totalt greske [emoji85]
Har funnet et sett jeg har sååå lyst å strikke... men så så jeg mer på detaljene å følte med en gang at det ikke kom til å ende godt. Så gav opp alt før jeg starta
Takker [emoji4][emoji4]
Jeg synes enda alle oppskrifter er knotete å noen er helt totalt greske [emoji85]
Har funnet et sett jeg har sååå lyst å strikke... men så så jeg mer på detaljene å følte med en gang at det ikke kom til å ende godt. Så gav opp alt før jeg starta
Så nusselig!!
Så nusselig!!
Har du noen som kan strikke for deg da, hvis du har skikkelig lyst på akkurat dette?
Så syndNei har desverre ikke det. Mor kan kun raggsokker og teppe uten oppskrift, og svigermor trodde desverre det ble for vanskelig for henne også. Så da er det kun oldemor til prinsessa igjen å henne vil jeg ikke spørre fordi helsa skraler slik på henne :/
Så synd
Jeg har to tanter til baby som er fantastiske strikkere begge to, så for meg er det liksom bare å sende ønskeliste
Her er min produksjon til lillebror foreløpig
Her er min produksjon til lillebror foreløpig