Nydelig[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 242026
Bellatunika.
Jeg vet jo ikke om det er jente eller gutt ennå, så har strikket litt av hvert.
Noen som har begynt å tenke på hentesett? [emoji4]
Noen som har begynt å tenke på hentesett? [emoji4]
Har begynt å tenke litt men ikke bestemt meg jeg har lyst å lage en romper han kan ha strømpebukse under og en jakke som passer til. Men vet ikke helt hvilke enda. Du da?
Nå har jeg endelig fått montert ferdig babyteppet Det tok sin tid, jeg hadde en lang pause fordi jeg syns det ble så kjedelig
Takk, ble ganske fornøyd med det Jeg ville bli ferdig med det før OUL pga. At jeg tenker at etter jeg vet kjønn så syns jeg det blir kjedelig med nøytralt og at jeg da ikke hadde giddet å gjøre det ferdig OUL i morgen, så rakk det akkuratSå fint[emoji16]
Åh, herlighet så mye fint og søttVis vedlegget 243532Vis vedlegget 243533Vis vedlegget 243534Vis vedlegget 243535Vis vedlegget 243536Vis vedlegget 243537
Dette har jeg klart å bli ferdig med innimellom andre større prosjekter. Romperen mangler knapper og bleietrusen trenger icord og å bli sydd igjen. Men venter til jeg får vite kjønnet [emoji4]
Åh, herlighet så mye fint og søtt
Vis vedlegget 243566 Håper det fortsatt er en jente der inne [emoji85] OUL på onsdag [emoji173]️
Vis vedlegget 243532Vis vedlegget 243533Vis vedlegget 243534Vis vedlegget 243535Vis vedlegget 243536Vis vedlegget 243537
Dette har jeg klart å bli ferdig med innimellom andre større prosjekter. Romperen mangler knapper og bleietrusen trenger icord og å bli sydd igjen. Men venter til jeg får vite kjønnet [emoji4]