Håndarbeid til julibarna

Utrolig flinke dere er!! [emoji4] jeg har også lyst til å strikke men aner ikke hva jeg skal begynne med.. har ikke strikket siden jeg var jentunge og husker ikke at jeg var spesielt dyktig [emoji23]

Haha, jeg også. Har kjøpt noen hefter og garn, men kommer liksom ikke i gang. Skjønner ikke oppskriftene 100% heller:p
 
Utrolig flinke dere er!! [emoji4] jeg har også lyst til å strikke men aner ikke hva jeg skal begynne med.. har ikke strikket siden jeg var jentunge og husker ikke at jeg var spesielt dyktig [emoji23]

Vil anbefalle å begynne med noe lite så du blir fort ferdig. Lett å miste motivasjonen om man begynner med noe for stort. Anbefaler også å strikke noe du har lyst til. Kjedelig å strikke en lue om du ikke har lyst på den.
Er mange søte små rumpere/bleietruser til nyfødt. Gøy å strikke og ikke mist raskt. [emoji4]
På Garnstudio og yoytube er det mye hjelp i videoer.
 
Anbefaler å begynne med en liten søt lue, veldig enkelt og går fort, så er man liksom i gang [emoji4]
 
Haha, jeg også. Har kjøpt noen hefter og garn, men kommer liksom ikke i gang. Skjønner ikke oppskriftene 100% heller:p
Jeg skjønte heller ikke helt oppskriftene i hefte så fant litt på nettet istedet å nå tror jeg at jeg skjønner heftene bedre etter litt oppfriskning [emoji4]
 
Vil anbefalle å begynne med noe lite så du blir fort ferdig. Lett å miste motivasjonen om man begynner med noe for stort. Anbefaler også å strikke noe du har lyst til. Kjedelig å strikke en lue om du ikke har lyst på den.
Er mange søte små rumpere/bleietruser til nyfødt. Gøy å strikke og ikke mist raskt. [emoji4]
På Garnstudio og yoytube er det mye hjelp i videoer.
Tusen takk for tips! Har nå strikket to babysokker[emoji7] det gikk fort og var ganske lett så nå er motivasjonen på topp, venter bare på butikkene skal åpne igjen så jeg kan kjøpe mer garn, og pinner... dilla [emoji28]
 
Babyteppe fra klompelompe jeg holder på med :) har ikke strikka på det på en stund, lysten har ikke akkurat vært på topp:bag: godt jeg har god tid :angelic:
 

Vedlegg

  • tempImageForSave.jpg
    tempImageForSave.jpg
    173,9 KB · Visninger: 78
Babyteppe fra klompelompe jeg holder på med :) har ikke strikka på det på en stund, lysten har ikke akkurat vært på topp:bag: godt jeg har god tid :angelic:

Er dette vanskelig for en nybegynner tror du? :) altså, jeg kan kun strikke "vanlig" fra før av.
 
Håper jeg snart er i form til å strikke litt igjen! Jeg er ingen kløpper, men prøver meg på noen småting allikevel [emoji4] Får se om det ikke blir en romper eller noe sånt først.
 
Ferdig med poseshorts til den lille spira [emoji4]

91bc9af1da54d54876e0077ae312978c.jpg
 
27ce88748e1a54c52e5e7fca19dcf09e.jpg


Første strikke prosjekt! Litt småfeil her og der, men er det eneste jeg har strikket ferdig bortsett fra en lue på ungdomsskolen for 13 år siden så jeg er kjempe fornøyd [emoji16][emoji16]
 
Jeg har også lyst til å strikke, men usikker på om jeg har tålmodigheten til det :p Regner med jeg får søstern til å strikke noe etterhvert, men usikker på hva som passer for en Juli-baby?
Hva med å prøve og hekle i stedet? Jeg har prøvd strikking mange ganger men det er virkelig ikke noe for meg :p Så jeg har nå lært meg å hekle isteden (så mye bedre), og har kommet godt i gang med å hekle et babyteppe :Heartred
 
Kjøpte strikk året rundt boka dems, men denne har jeg ikkr sett. Får ønske meg denne til bursdag kanskje ;)

Er nettopp kommet:) jeg fikk en av de jeg hadde fra før til jul, så ventet med å bytte til denne var kommet i butikken:)
 
Back
Topp