Håndarbeid til julibarna

Hva med å prøve og hekle i stedet? Jeg har prøvd strikking mange ganger men det er virkelig ikke noe for meg :p Så jeg har nå lært meg å hekle isteden (så mye bedre), og har kommet godt i gang med å hekle et babyteppe :Heartred

Jeg fant noen søte bamser og rangler man kan hekle så har tenkt tanken, men skjønte ikke hvordan jeg skulle starte engang:hilarious: strikke kan jeg, men ikke noe god på oppskrifter og kan vel bare det enkleste :p
 
Jeg fant noen søte bamser og rangler man kan hekle så har tenkt tanken, men skjønte ikke hvordan jeg skulle starte engang:hilarious: strikke kan jeg, men ikke noe god på oppskrifter og kan vel bare det enkleste :p
Aha, skjønner :p Hvis du får lysta igjen da, så anbefaler jeg å gå inn på dropsdesign sin nettside, det er supert for nybegynnere, med videoer og sånt hvor de viser hvordan det skal gjøres :happy:
 
Har akkurat begynt på første lappen av et lappeteppe! Grønt/blått. Ble akkurat ferdig med et par grytekluter, men det er mer til meg xsmile9
 
Veldig mye fint i den nye klompelompeboken [emoji4]

b0176944dba5eef5550328e98c2bc084.jpg
Jeg kjøpte også denne i dag. Gleder meg masse til å strikke, vil bare vite kjønnet helt sikkert før jeg kjøper garn :)
 
Nå er jeg snart ferdig med babyteppet som jeg hekler, mangler bare å sette det sammen. Men jeg har laget en bamse. Den ble søt synes jeg, men ingen tvil om at den er hjemmelaget :laughing002 Ble ganske skakk og rar, haha.. men det er vel litt av sjarmen :angelic: Og jeg er jo tross alt nybegynner:p
 

Vedlegg

  • 43CB31A9-C030-4CBB-ADB8-E031F87EA04A.jpeg
    43CB31A9-C030-4CBB-ADB8-E031F87EA04A.jpeg
    202,7 KB · Visninger: 60
Nå er jeg snart ferdig med babyteppet som jeg hekler, mangler bare å sette det sammen. Men jeg har laget en bamse. Den ble søt synes jeg, men ingen tvil om at den er hjemmelaget :laughing002 Ble ganske skakk og rar, haha.. men det er vel litt av sjarmen :angelic: Og jeg er jo tross alt nybegynner:p

Synes den var søt jeg:) lyst til å prøve på noe lignende selv. Hva fyller du den med?
 
Dere er så flinke og produktive! Jeg har ennå ikke kommet i gang :(
 
Dere er så flinke og produktive! Jeg har ennå ikke kommet i gang :(

Jeg fikk skikkelig piffen etter jeg blei ferdig med første prosjektet. Driver på babyteppe nå som tar en del lenger tid så spent på om jeg blir ferdig :hilarious:
 
Back
Topp