Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Samme her, det var helt fantastisk sist å finne det ut når jeg møtte hamHar ingen følelse og skal ikke vite før fødsel så blir spennende![]()

JenteNoen ganger kan man ha på følelsen av hva som ligger inne i magen. Jeg har en følelse på at jeg bærer på en liten gutt.
Hva tror dere?![]()
Når jeg først fant ut at jeg var gravid tenkte jeg jente, men etter hvert har bare følelsen om at det er en liten gutt blitt sterkere. Jeg tror kanskje hjernen min prøver å dempe forventningene fordi jeg innerst inne ønsker en jente først uten at jeg egentlig har lyst å innrømme det overfor meg selv. Jeg føler meg fæl for å ønske det ene over det andre fordi jeg i utgangspunktet ønsker en av hver, samme gjør samboer. Tror det stammer fra at jeg har en storebror selv som jeg ikke har et bra forhold til og da tror jeg automatisk at det motsatte vil være bedre. Jeg har i hvert fall følt skikkelig på meg at det er en liten gutt, jeg klarer ikke forklare følelsen annet enn at det føltes feil å tenke på den som jente Får forhåpentlig vis vite kjønn om litt over en uke hvis de klarer å se det så tidlig 12+6 dagen for ultralyd. Det viktigste for oss er å sjekke at den er frisk da, kjønn blir en bonus. Hvis det ikke er synlig må vi vente 5 uker til det er utholdelig er så spent på å bli kjent med den lille der inne!!
blir spennende å se!Kjenner meg litt igjen i det du sier, synes det fint at noen er åpne om det. Jeg har en gutt fra før av og har veldig lyst på begge skjønn. Så hva som er i magen min nå er avgjørende om vi skal stoppe på to barn eller få flere. Prøver å omstille meg at det er en gutt i magen sånn at forventningene senkes. Vi vurderer å ta en NIPT test i Danmark vi da. For å sjekke om fosteret virker friskt, da får man og vite kjønn. Kan få vite det allerede etter uke 9 da![]()

hun håper veldig på det ja 
stor sannsynlighet for at jeg må «skuffe» henne, men hun blir selvfølgelig glad uansett!
fra min side er det flest jenter, fra hans er det flest gutter. Blir spennende å se 
Du kan bestille en slik test fra Sverige også, så får du den i posten og sender tilbake og får resultatene. Usikker om de sender til Norge, men skader ikke å sjekke så slipper dere å reise Lykke til!