Gutt eller jente

Solsikkemamma

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen ganger kan man ha på følelsen av hva som ligger inne i magen. Jeg har en følelse på at jeg bærer på en liten gutt.

Hva tror dere? :)
 
Har fortalt mine foreldre om graviditeten, og mamma er helt sikker på at det er jente. Jeg er usikker enda, men er spådd til å få jente først så blir spennende å se hvem som gjemmer seg der inne. :love7
 
Har fortalt mine foreldre om graviditeten, og mamma er helt sikker på at det er jente. Jeg er usikker enda, men er spådd til å få jente først så blir spennende å se hvem som gjemmer seg der inne. :love7
Min mor tror også at jeg har jente, så jeg er kjempespent! Klarer nesten ikke vente til uke 18 :Heartblue:Heartpink
 
Har guttefølelse... veldig rart! Men både samboeren og en kompis er helt sikre på gutt, så de har nok påvirket det litt Kjenner at jeg blir overrasket om det skulle skjule seg ei jente der
 
Har guttefølelse... veldig rart! Men både samboeren og en kompis er helt sikre på gutt, så de har nok påvirket det litt Kjenner at jeg blir overrasket om det skulle skjule seg ei jente der
Ja, man kan vel bli litt påvirket. Svigermor er også helt sikker på at det er en gutt. Så da begynner man å tro det sterkere selv også :)
 
Siden samboeren har 3 jenter fra før regner jeg med det er jente. :woot:
Jeg har gutt fra før, så det hadde vært mest praktisk med en gutt til. Spiller ingen rolle for meg, samboeren ønker seg gutt. :rolleyes:
 
Jeg har følelse at det er en gutt. :cool: Men jeg håper at det er ei jente. Både samboeren og faren min ønsker seg ei jente. :rolleyes: Vi får se. :)
 
Vi har to jenter fra før så regner med det blir ei jente til :)
Hadde vært veldig gøy med en gutt da.
Har ingen følelse pr. nå egentlig
 
Jeg tror egentlig gutt, både jeg og samboeren har så mange brødre. Hadde vært koselig med ei lita jente også. Men akkurat nå, 3+6, så er jeg mest spent på om dette går bra i hele tatt! :nailbiting:
 
Foreløpig har jeg ingen følelse.
Men to venninner tror gutt. Hun ene «har bare følelsen».
 
Jeg sjekket den kinesiske fødselskalenderen og den sier jente! Men på alle mine 8 tantebarn stemte ikke den og det ble motsatt :joyful: Jeg har ingen følelse på hverken det ene eller det andre, men samboer tror jente. Vi håper begge på gutt, men blir selvfølgelig like glad så lenge puddingen er frisk!
 
Jeg har følelse på jente, så da blir det sikkert gutt :p hadde guttefølelse sist, men da var det jente :wacky:
 
Jeg føler på meg at det er en jente, men samtidig har jeg alltid sett for meg at jeg kommer til å få 3 gutter. Har en gutt på 1 år.
 
Jeg tenker gutt, vet ikke om det bare er fordi jeg ønsker det mest:rolleyes:
 
Noen ganger kan man ha på følelsen av hva som ligger inne i magen. Jeg har en følelse på at jeg bærer på en liten gutt.

Hva tror dere? :)
Trodde det var gutt... er uten tvil ei jente. Har en av hver fra før av så denne gangen hadde jeg ikke noe "ønske".
 
Tror nok det er gutt igjen. Det er virkelig likegyldig hvilket kjønn, men har bare troa på at det er gutt haha. Håper jeg kommer meg til uke 18+++++ så jeg får vite det <3
 
Back
Topp