Gutt eller jente

Etter snart 13 år med prøving og ønsking, så er alt velkomment.
Men hadde vært koselig med en av hver i løpet av de barna vi vil ha. Tror det blir bare to, siden det har tatt sånn tid.

Jeg sier alltid han når jeg snakker om det så tror det blir gutt nå

Magefølelsen min pleier alltid å ta feil da...men foreløpig har jeg ingen følelse i det hele tatt. Ikke vet jeg om vi skal vite hva det blir heller, for det er mannens tur å bestemme det. Han pleier å ville vite da.

Håpte den forrige var jente da. Så fikk litt dårlig samvittighet da babyen jeg plukket opp av do viste seg å være gutt...:Heartblue
Håper bare alt går bra. Kjønn er ikke så nøye. Er elsket og ønsket uansett :Heartred

Jeg har endret mening og tror nå det er jente som lurer inni her!

Kjæresten ønsker seg vel aller helst en gutt som første! Han er selv storebror og vil vel gjerne ha en storebror til sine også :happy: Jeg vil veldig gjerne ha en liten jente, men det er vel ikke egentlig så nøye :D I hans slekt er det flest gutter og hos oss flest jenter, og jeg har ingen følelse enda :hilarious:

Siden jeg har veldig få symptomer (6+4 idag), så tror jeg det er en gutt. Samboer håper på det, jeg har alltid ønsket meg en liten prinsesse. Men gjør ingenting hva det er så lenge barnet er friskt :love017

Den kommende mormor har et barnebarn fra før som er gutt, og har allerede begynt å strikke jenteklær :laughing002 hun håper veldig på det ja :laughing002:laughing002 stor sannsynlighet for at jeg må «skuffe» henne, men hun blir selvfølgelig glad uansett!

Jeg har hatt utrolig lite symptomer. Brystene vare ømme kanskje fra eggløsning og til rundt 1-2 uke etter positiv test. Har kun vært kvalm om jeg har gått lenge uten å spise. Har ikke vært spesielt moody. Følte meg kun veldig oppblåst og fort mett. Var jente for meg likevel

Det hadde vært mye bedre å gjort! Vet du hvordan man tar blodprøven? Tviler på at noen helsepersonell i Norge vil ta blodprøve for meg siden det ikke er lov å gjøre i Norge :/

Typisk, nå finner jeg ikke tilbake til siden. Kom bare opp som reklame en dag. Det var en prøve du kunne ta hjemme så antar det holder med et stikk i fingeren. Kan se om jeg finner den.

Jeg tror jeg skal ha en jente til. Evt en jente og en gutt, for jeg fikk så tidlig symptomer så jeg mistenker tvillinger.
Tvillinger ligger til slekta på begge sider, både en- og toeggede, og i mitt forrige svangerskap var jeg hverken kvalm, svimmel, hadde ingen murringer og følte meg mye mer opplagt. Så det blir spennende å se på ul etterhvert :D

Med første barn hadde jeg ingen spesielle ønsker, men hadde veldig guttefølelse - tenkte bare på guttenavn og alle tanker om fremtiden handlet om en liten gutt. Det var en gutt!

Denne gangen har jeg jenteønske fordi jeg vil oppleve å være jentemamma også, men likevel har jeg guttefølelse igjen. Tør bare tenke på guttenavn og alle tanker om fremtiden handlet om en liten gutt igjen... blir spennende å se hva som vises på UL!

Tror og håper på jente. Har gutt fra før + mannen har en gutt, så vi ønsker oss virkelig ei lita jente. Men småen er velkommen uansett så klart!

Jeg har hatt utrolig lite symptomer. Brystene vare ømme kanskje fra eggløsning og til rundt 1-2 uke etter positiv test. Har kun vært kvalm om jeg har gått lenge uten å spise. Har ikke vært spesielt moody. Følte meg kun veldig oppblåst og fort mett. Var jente for meg likevel

Ok, takk for svar - artig å høre! håper jo fortsatt på jente jeg da :p:D

Har ingen følelse på hva/hvem som gjemmer seg der inne... Har gutt og jente fra før, så spiller absolutt ingen rolle hva som kommer denne gangen, bare det er friskt :dummy:

Moren og søsteren min tror det er gutt. Jeg har ingen bestemt følelse egentlig.

Har alltid tenkt at jeg kommer til å få jente, men etter jeg ble gravid fikk jeg veldig guttefølelse, så vi får se.. Mannen tror det blir jente. Det blir bra uansett!

Sist gang trodde jeg det var en jente, og det var en gutt. Denne gangen tror jeg det er en gutt så da er det vel en jente.

Alt er annerledes enn de to tidligere graviditetene, som var gutter. Så begynner å lure litt på om det er jente denne gangen?:sign19

Alt er annerledes enn de to tidligere graviditetene, som var gutter. Så begynner å lure litt på om det er jente denne gangen?:sign19

Samme her :) de andre gangene har eg spydd fra før jeg visste at jeg var gravid og frem til uke 22. Denne gangen er jeg bare litt kvalm om jeg blir for sulten.

Back
Topp