Gutt eller jente, nub-teori?

Ser vi noen NUB her? Jeg har ikke peiling, bare så det er sagt.792fa31f-e3d4-4495-b9cf-66c44c5397e6.jpge8ce325b-5bf6-40fe-83f6-325306255f68.jpgd7262705-c3e1-4ba7-841a-e22790a1bbd4.jpg3520ace4-e6df-4b3b-8e9b-920976509ee2.jpg

Hva med her, er det noe nub å se?

IMG_2782.jpeg

Spennende altså. Tror vi må få vite kjønn på ordinær UL for jeg klarer antageligvis ikke å vente, haha.
Men så ble jeg litt usikker med en gang jeg postet. Kanskje den er mer rett? Isåfall jente!

Jeg sitter å tyder mitt bilde annenhver dag fra 12+4. Skal på offentlig 14+1 UL nå om 2 timer og venter sååå på å få vite kjønn! Men fikk beskjed om at det får vi ikke før i uke 18 på sykehuset.

Men så ble jeg litt usikker med en gang jeg postet. Kanskje den er mer rett? Isåfall jente!

Jeg sitter å tyder mitt bilde annenhver dag fra 12+4. Skal på offentlig 14+1 UL nå om 2 timer og venter sååå på å få vite kjønn! Men fikk beskjed om at det får vi ikke før i uke 18 på sykehuset.
Ja, jeg synes kanskje den er mer rett. Har sittet og studert videoklippet flere ganger nå og tenker den er mer i linje med ryggraden enn oppover. Kjempespennende uansett!

Man kan spørre chat gpt om å gjøre analyse av ultralydbildet faktisk. :happy: La inn begge bildene mine og fikk jente på begge. Blir veldig spennende altså.

Gutt! Men det skal stadfestes på neste ul om 2 uker. Det kunne være navlestrengen de så, men de sjekket med temperatur (?) /farger og det så ut til at navlestrengen lå lenger opp.
Nub'en pekte ned i uke 12.
Blir spennende å høre hva de sier om 2 uker da!

Man kan spørre chat gpt om å gjøre analyse av ultralydbildet faktisk. :happy: La inn begge bildene mine og fikk jente på begge. Blir veldig spennende altså.
Jeg gjorde det, men den svarte først gutt, og sa at nub tydelig peker oppover (noe den ikke gjør). Så kommenterte jeg på det, og da var den plutselig enig med meg i at den ikke peker oppover i det hele tatt, og det må være jente. Så der stoler jeg ikke på Chat gpt :hilarious:

Back
Topp