Gutt eller jente, nub-teori?

Nei, enda litt over to uker til :nailbiting: tipper du gutt eller er det noe i bildene som får deg til å tippe det?
Nei, har egentlig ikke så altfor mye å gå etter. Noe med ansiktet, spisse/skarpe ansiktsdetaljer. Om en ser på hodefasongen ser det ut som jente (rundt) på ene bildet men så ser det ut som gutt (mere firkantet) på det andre bildet. Så det er vanskelig å si!

Synd at jeg ikke så denne tråden før toul. Ser ingen nub på bildet vi fikk. Nå er jeg veldig spent på oul.
Jeg er også ekstremt spent på oul. 15 dager igjen nå!

I dag kommer fasiten. :happy:

Jeg tenker også jente
Det var jordmor sitt gjett også, men på fb mente de gutt! Tipper det har med at det ser ut som det er noe på «tuppen», men når jordmor analyserte så vi den fra flere sider og hun tenkte jente? Blir uansett gøy å finne ut hva som faktisk stemmer - kan oppdatere her inne etter OUL :smiley-bounce012

Det var jordmor sitt gjett også, men på fb mente de gutt! Tipper det har med at det ser ut som det er noe på «tuppen», men når jordmor analyserte så vi den fra flere sider og hun tenkte jente? Blir uansett gøy å finne ut hva som faktisk stemmer - kan oppdatere her inne etter OUL :smiley-bounce012
Det er vinkelen på «tuten» som avgjør. Hvor langt var du på vei på ul?

Back
Topp