HibiscusBump
Flørter med forumet
Tipper gutt. Har du funnet det ut?Ikke her heller sikkert? Mente kanskje det under beina kanskje kunne være kjønnsorganet, men er sikker noe annet ja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper gutt. Har du funnet det ut?Ikke her heller sikkert? Mente kanskje det under beina kanskje kunne være kjønnsorganet, men er sikker noe annet ja..
Nei, enda litt over to uker tilTipper gutt. Har du funnet det ut?
tipper du gutt eller er det noe i bildene som får deg til å tippe det?Nei, har egentlig ikke så altfor mye å gå etter. Noe med ansiktet, spisse/skarpe ansiktsdetaljer. Om en ser på hodefasongen ser det ut som jente (rundt) på ene bildet men så ser det ut som gutt (mere firkantet) på det andre bildet. Så det er vanskelig å si!Nei, enda litt over to uker tiltipper du gutt eller er det noe i bildene som får deg til å tippe det?
Jeg er også ekstremt spent på oul. 15 dager igjen nå!Synd at jeg ikke så denne tråden før toul. Ser ingen nub på bildet vi fikk. Nå er jeg veldig spent på oul.
Så stas! Gratulerer med en liten jenteDet kommer en liten jente til oss, så du hadde rett her! Det blir skikkelig stas etter 3 gutter!
Her kommer det gutt nr 2
Tusen takk! Stas med brødreSå stas! Gratulerer med en liten jenteHer kommer det gutt nr 2
![]()
Gratulerer så masse!Bare en uke herJeg er også ekstremt spent på oul. 15 dager igjen nå!

Spennende!I dag kommer fasiten.![]()
Det ble jente! vi er veldig glade og nub-theory utført av chat gpt stemte altså.Er jente jaHolder en knapp på jente jeg![]()

Jente![]()
Stemte godt det jaJente![]()

Vanskelig å se om det er nub man ser. , men ville tippet jente om jeg måtte gjetteNoen som vil gjette her?Vis vedlegget 467407
GuttNoen som vil gjette her?Vis vedlegget 467407
Hva baserer du det på? Jeg hører så mye forskjellig!Gutt
Jeg tenker også jenteNoen som vil gjette her?Vis vedlegget 467407
Det var jordmor sitt gjett også, men på fb mente de gutt! Tipper det har med at det ser ut som det er noe på «tuppen», men når jordmor analyserte så vi den fra flere sider og hun tenkte jente? Blir uansett gøy å finne ut hva som faktisk stemmer - kan oppdatere her inne etter OULJeg tenker også jente

Det er vinkelen på «tuten» som avgjør. Hvor langt var du på vei på ul?Det var jordmor sitt gjett også, men på fb mente de gutt! Tipper det har med at det ser ut som det er noe på «tuppen», men når jordmor analyserte så vi den fra flere sider og hun tenkte jente? Blir uansett gøy å finne ut hva som faktisk stemmer - kan oppdatere her inne etter OUL![]()