Sniker: jente![]()
![]()
Så kjekt! Takk for at dere sniker!Tipper også jente![]()
Alle har sagt jente, kanskje jeg må begynne å tro på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker: jente![]()
![]()
Så kjekt! Takk for at dere sniker!Tipper også jente![]()
Gutt?!
Spennende altså. Tror vi må få vite kjønn på ordinær UL for jeg klarer antageligvis ikke å vente, haha.Gutt?!
Men så ble jeg litt usikker med en gang jeg postet. Kanskje den er mer rett? Isåfall jente!Spennende altså. Tror vi må få vite kjønn på ordinær UL for jeg klarer antageligvis ikke å vente, haha.
Ser ut som jenta vår, jeg tipper jente

Dette må da være en gutt?Noen som vil tolke denne? 15+4. Vis vedlegget 459049
Ja, jeg synes kanskje den er mer rett. Har sittet og studert videoklippet flere ganger nå og tenker den er mer i linje med ryggraden enn oppover. Kjempespennende uansett!Men så ble jeg litt usikker med en gang jeg postet. Kanskje den er mer rett? Isåfall jente!
Jeg sitter å tyder mitt bilde annenhver dag fra 12+4. Skal på offentlig 14+1 UL nå om 2 timer og venter sååå på å få vite kjønn! Men fikk beskjed om at det får vi ikke før i uke 18 på sykehuset.
Nå har vi fått vite kjønn, og det var det motsatte av det nub teorien viste meg. Haha!Ja, jeg synes kanskje den er mer rett. Har sittet og studert videoklippet flere ganger nå og tenker den er mer i linje med ryggraden enn oppover. Kjempespennende uansett!
La inn begge bildene mine og fikk jente på begge. Blir veldig spennende altså.Og hva får du?Nå har vi fått vite kjønn, og det var det motsatte av det nub teorien viste meg. Haha!

Det gjorde jeg også, og fikk samme svar som jeg mente ut fra nub teorien. Altså det motsatte av det som ble stadfestet på ultralyd i dag. Haha.Man kan spørre chat gpt om å gjøre analyse av ultralydbildet faktisk.La inn begge bildene mine og fikk jente på begge. Blir veldig spennende altså.
Gutt! Men det skal stadfestes på neste ul om 2 uker. Det kunne være navlestrengen de så, men de sjekket med temperatur (?) /farger og det så ut til at navlestrengen lå lenger opp.Og hva får du?![]()
Blir spennende å høre hva de sier om 2 uker da!Gutt! Men det skal stadfestes på neste ul om 2 uker. Det kunne være navlestrengen de så, men de sjekket med temperatur (?) /farger og det så ut til at navlestrengen lå lenger opp.
Nub'en pekte ned i uke 12.
Skal ikke stå kun, men NUB
Jeg gjorde det, men den svarte først gutt, og sa at nub tydelig peker oppover (noe den ikke gjør). Så kommenterte jeg på det, og da var den plutselig enig med meg i at den ikke peker oppover i det hele tatt, og det må være jente. Så der stoler jeg ikke på Chat gptMan kan spørre chat gpt om å gjøre analyse av ultralydbildet faktisk.La inn begge bildene mine og fikk jente på begge. Blir veldig spennende altså.