Gutt eller jente, nub-teori?

Noen som vil prøve seg på gjetting hvis nub vises? Jeg har hatt sterk magefølelse to tidligere graviditeter. Denne gangen er jeg mer usikker

Vedlegg

• IMG_5312.jpeg
    IMG_5312.jpeg
    361 KB · Visninger: 44
Artig å tolke. Så dessverre ikke etter dette på min og den vises ikke på bildet jeg fikk Kinesisk fødselskart sier gutt og jeg ser kjønn har stemt på de to andre, så hvem vet- kanskje det er noe i det.

Noen som vil gjette på disse:D Synes det er så vanskelig og vite siden begge bildene er så forskjellig, så vet ikke om det ene bildet er nuben som peker sykt opp, eller om det er den lille andre greia under. Chat gtp sa jente på begge, men vet jo at den ikke er til å stole på, så jeg tror kanskje noe annet:smiley-ashamed004 IMG_8402.png

Vedlegg

• IMG_8343.png
    IMG_8343.png
    1 MB · Visninger: 18
Noen som vil gjette på disse:D Synes det er så vanskelig og vite siden begge bildene er så forskjellig, så vet ikke om det ene bildet er nuben som peker sykt opp, eller om det er den lille andre greia under. Chat gtp sa jente på begge, men vet jo at den ikke er til å stole på, så jeg tror kanskje noe annet:smiley-ashamed004 Vis vedlegget 459846
Gutt :)

Ja, lov og si at det kanskje blir litt ekstra stas med jente da. Jeg synes den peker rett frem, så holder en knapp på jente. Du må oppdatere meg. Jeg har en gutt fra før, og håper jo litt på motsatt kjønn. Men legen trodde det var gutt hos oss igjen. Og det blir også veldig koselig med brødre :Heartblue
Det kommer en liten jente til oss, så du hadde rett her! Det blir skikkelig stas etter 3 gutter!

Synd at jeg ikke så denne tråden før toul. Ser ingen nub på bildet vi fikk. Nå er jeg veldig spent på oul.

Back
Topp