Gressløkens vei til barn nummer to! (gravid)

Ja, er det jeg tenker også, vil ikke måtte melde meg ut igjen. Ja, antar han hvertfall lar meg fortsette på det, kanskje justerer opp til og med ja, jeg bruker ikke noe stor dose nå, kun 1 tablett Utrogestan 200mg vaginalt daglig. Ja, er fornøyd med oppfølgingen og ser frem mot UL om noen uker såfremt alt går bra til det :love7
Da bruker vi ca det samme, jeg bruker 200 mg Progeffik vaginalt daglig ☺️ tror det er samme typen som utrogestan også ☺️ jaaa det blir spennende med UL! :love017

13 dpo

Vært litt stresset siste døgnet da jeg synes kveldstesten i går ikke var så mye sterkere enn morgentesten i går, og morgentesten i dag var enda svakere :banghead: Men tok en ny nå, på mer konsentrert urin (det jeg brukte tidligere i dag var ganske lyst) og nå ble streken en god del sterkere. Så da velger jeg å tenke det er den som er rett :hilarious: Har også begynt å få litt ømme pupper, det fikk jeg ikke før uke 5-6 sist (eller enda senere).

Vis vedlegget 421291
Veldig fin stigning!! :Heartpink hurra!!! Dette lover godt :happy093
 
Jeg tror jeg drister meg til å gå inn i augustforumet i dag, stigningen er som din ca. Være med? ☺️ :love017
 
Jeg tror jeg drister meg til å gå inn i augustforumet i dag, stigningen er som din ca. Være med? ☺️ :love017
Wææ :nailbiting: Jeg går jo rundt her som et nervevrak enda :hilarious: Men ok! Melder du deg inn på terminlisten der tenker du? Kanskje jeg joiner deg iløpet av dagen da :nailbiting::smiley-bounce012
 
Wææ :nailbiting: Jeg går jo rundt her som et nervevrak enda :hilarious: Men ok! Melder du deg inn på terminlisten der tenker du? Kanskje jeg joiner deg iløpet av dagen da :nailbiting::smiley-bounce012
Ja! På terminlisten og så de hadde "testene våre" så la inn der også nå ☺️ hahaha nervevrak kommer jeg nok til å være frem til ungen er født :hilarious: men det kom over meg en voldsom optimisme her plutselig så tenkte, nei, jeg prøver! Haha :joyful: det skal jo gå for oss nå ❤️ ja kjenn litt på det du, så kommer du når du føler deg klar :love017
 
Kjempefin stigning! :D :love7Men at du orker å teste såå ofte! Misforstå jeg rett, for jeg forstår behovet så sykt godt (mistet to ganger selv). Men tror du ikke det er bedre for psyken å teste annenhver dag, eller i hvert fall én gang om dagen? Men nå er det jo selvfølgelig mulig at du hadde blitt enda mer stresset av sjeldnere testing da–alle er jo forskjellig:D
 
Kjempefin stigning! :D :love7Men at du orker å teste såå ofte! Misforstå jeg rett, for jeg forstår behovet så sykt godt (mistet to ganger selv). Men tror du ikke det er bedre for psyken å teste annenhver dag, eller i hvert fall én gang om dagen? Men nå er det jo selvfølgelig mulig at du hadde blitt enda mer stresset av sjeldnere testing da–alle er jo forskjellig:D
Haha, jeg skjønner godt hva du mener! Men dette bare må jeg gjøre, får ikke ro i sjelen av å la vær heller :hilarious: Nå tester jeg 2 om dagen, og så når jeg får 2-3 på digital blir det bare 1 :happy: Litt OCD der :hilarious: Jeg gjorde det ganske likt sist, gir meg når jeg har fått 3+ :shy:
 
Haha, jeg skjønner godt hva du mener! Men dette bare må jeg gjøre, får ikke ro i sjelen av å la vær heller :hilarious: Nå tester jeg 2 om dagen, og så når jeg får 2-3 på digital blir det bare 1 :happy: Litt OCD der :hilarious: Jeg gjorde det ganske likt sist, gir meg når jeg har fått 3+ :shy:
Ser den :hilarious: Når ryker digital? :D
 
Tenker ta digital i morgen eller onsdag, og håper da på 2-3:woot: Fikk 1-2 for noen dager siden.
Krysser fingrene for 2-3 da! Er så deilig bekreftelse når de digitale øker :D Samtidig som det er tidlig nok til at det ikke er noe krise om den ikke viser 2-3 enda!
 
Krysser fingrene for 2-3 da! Er så deilig bekreftelse når de digitale øker :D Samtidig som det er tidlig nok til at det ikke er noe krise om den ikke viser 2-3 enda!
Fikk 2-3 når jeg var 4+1 sist, så krysser fingrene for at jeg får det innen et par dager denne gangen og :love7 Er veldig deilig bekreftelse ja!
 
4+0

Snakket med gyn i dag, fått time til ultralyd rett før jul, når jeg er 6+4 :shy: Skal fortsette med Utrogestan frem til det, hvis alt ser fint ut da skal jeg slutte med det. Morsom tilfeldighet at jeg var akkurat like langt på vei sist gang ved første ultralyden :love7
 
4+1 (15 dpo)

Skikkelig lettelse å få denne i dag, nå senker skuldrene seg litt :Heartred Håper på 3+ om 1 uke :Heartred:happy:

20231205_112241.jpg


De andre testene stiger også fint

20231205_111645.jpg

20231203_112326.jpg
 
Ja, virkelig :love7

Hvordan går det med deg? Du har brukt Letrozol ikke sant?
Stemmer, rett på dobbel dose. Jeg er 6 dpo i dag, så det funka :hilarious: jeg er veldig spent samtidig som jeg gruer meg ihjæl!!
Jeg er så lei av prøving å ventingen, vil bare at spiren skal sitte nå. August er jo en veldig fin måned :angelic:
 
Back
Topp