Gressløkens vei til barn nummer to! (gravid)

8 dpo

Testebonanzaen er i gang, 10 dager siden Ovitrelle i dag. Det har hengt i lenge alle de andre gangene, så er vel først om et par dager jeg kan få noe sikkert resultat.

Har ikke fått ømme pupper enda, ikke pms og ikke mensen-kvise, det pleier komme rundt 7-8 dpo, *bank-i-bordet* :happy: Jeg bruker jo progesteron denne syklusen, kan det være grunnen? Tar én 200mg Utrogestan vaginalkapsel daglig.

20231128_101233.jpg


Sammenlignet med 8 dpo, tidligere pp-er med Ovitrelle;
Screenshot_20231128_110716_Samsung Internet.jpg


Screenshot_20231128_111027_Samsung Internet.jpg
 
Last edited:
Det er jo definitivt sterkere tester 8 dpo denne runden! Var det noen antydning til strek på rfsu testen i går når den var «fersk»? For tørket så ser det ikke ut som om det var strek i går, men at det er kommet strek idag!! :gen014 Krysser fingrene for at dette er en spire!:Heartred
 
Det er jo definitivt sterkere tester 8 dpo denne runden! Var det noen antydning til strek på rfsu testen i går når den var «fersk»? For tørket så ser det ikke ut som om det var strek i går, men at det er kommet strek idag!! :gen014 Krysser fingrene for at dette er en spire!:Heartred
Nei, det var en supersvak skygge på den rfsu-testen i går som såvidt var synlig når den var fersk, så akkurat den testen er blitt tydeligere i dag. Håper det utvikler seg :happy:
 
Blir sprø snart, tar test-pause til i kveld. Fått rasket med meg noen flere tester, ikke noe klokere. De siste jeg tok nå nettopp var en make-sure og stav-test fra Normal, begge med 25 i følsomhet. Tok også en clearblue, den som skal vise resultat innen 1 minutt (25 i følsomhet).

20231129_124107.jpg

Den brukte så ekstremt lang tid på å trekke seg ferdig, den øverste testen fra Normal.

20231129_123013.jpg
 
Blir sprø snart, tar test-pause til i kveld. Fått rasket med meg noen flere tester, ikke noe klokere. De siste jeg tok nå nettopp var en make-sure og stav-test fra Normal, begge med 25 i følsomhet. Tok også en clearblue, den som skal vise resultat innen 1 minutt (25 i følsomhet).

Vis vedlegget 420964
Den brukte så ekstremt lang tid på å trekke seg ferdig, den øverste testen fra Normal.

Vis vedlegget 420965

Ser streker på alle 3 :D
 
Blir sprø snart, tar test-pause til i kveld. Fått rasket med meg noen flere tester, ikke noe klokere. De siste jeg tok nå nettopp var en make-sure og stav-test fra Normal, begge med 25 i følsomhet. Tok også en clearblue, den som skal vise resultat innen 1 minutt (25 i følsomhet).

Vis vedlegget 420964
Den brukte så ekstremt lang tid på å trekke seg ferdig, den øverste testen fra Normal.

Vis vedlegget 420965
Jeg ser streker på alle uten problem! Så jeg vil si at du er gravid. Krysser fingrene for god stigning og at spiren sitter :D
 
Dette ser veldig lovende ut. Mine tester fra 9 og 10 dpo etter ovitrelle så veldig lik ut! 7+3 i dag ❤️
Så bra :love7 Håper det stiger neste dager :happy: Må inn og kikke i dagboken din, glemt at du har brukt Ovitrelle også!

Edit; ja, testene våre 10 dpo er faktisk veldig lik! Lover godt for meg :smiley-angelic001
 
Last edited:
Back
Topp