Gravidstrømpebukse?

Nei så kjipt ! Burde jeg gå ned en strl når jeg kjøper tror du?
Fader altså! Kanskje ingen har gode gravidstrømper?? :bored:

Tror nesten bare du må prøve.. vanskelig å si.. også har de jo forskjellige.. denne var 120 den, så har de andre også... husker ikke størrelsen jeg kjøpte heller, så kanskje jeg gikk opp... ikke godt å si med denne gravidhjernen!
 
Jeg er veldig glad i strømpebukser fra Gudrun Sjødén, av alle plasser. Men de finnes ikke i ull da.. Gode, holdbare med høyt og vidt liv. De er ikke gravidstrømpebukser, men jeg har brukt de med hell i denne graviditeten. :)
 
753DF764-02FE-475F-BD96-D16BBD4EADF7.jpeg

Fra Lindex❤️❤️ De var helt sjuuuuukt bra :D:D:D kjøp disse :D
 
Supert Maggie! Det er til stor hjelp! Var de normal i strl? Altså sånn strl man brukte før graviditeten?:joyful:
Jeg kjøpte i den strl jeg brukte før men jeg kunne ha passa en strl ned også :joyful: men den sitter bra og magen vil jo vokse nå mer og mere og jeg orker ikke kjøpe ny strømpebukse hver måned! Denne ser ut til å holde noen vask også siden det er 120 den:shy: så denne vil nok passe hele graviditeten ❤️
 
Jeg kjøpte i den strl jeg brukte før men jeg kunne ha passa en strl ned også :joyful: men den sitter bra og magen vil jo vokse nå mer og mere og jeg orker ikke kjøpe ny strømpebukse hver måned! Denne ser ut til å holde noen vask også siden det er 120 den:shy: så denne vil nok passe hele graviditeten ❤️
Helt supert! Tusen takk for god info!:smiley-angelic003
 
Ja det skal jeg men blir ikke innkjøp før lønn om en uke :) bruker alle pengene på terasse rundt hele huset om dagen :facepalm::hilarious: jeg trenger foresten gravid truser i strl elefant:laughing002 vet du om noen gode som går over magen ??
Jeg kjøpte fra Lindex i xl. De var størrelse matriark elefant!!
 
Jeg har brukt de "stripete"/ribstrikka ullstrømpebuksene fra Pierre Robert i str større enn normalt. Er 31+1 nå og har funka fint siste 6 ukene:)
 
Jeg kjøpte fra Lindex i xl. De var størrelse matriark elefant!!
Jeg kjøpte medium og de passa meg perfekt! Pleier å bruke det i tights og strømpebukse :) men ja:) da er det ikke sikkert gravid strømpebukser er for alle :hilarious::hilarious: jeg bruker det strømpene vær dag. Kjøpt 4 par nå :) når det var 40%:) nå føler jeg meg vel i alt jeg går med :hilarious: beste strømpebuksene! En venninna av meg som er ganske tjukk kjøpte også de, for hun finner ikke strømpebukser som passer henne :hilarious:
 
Jeg har brukt de "stripete"/ribstrikka ullstrømpebuksene fra Pierre Robert i str større enn normalt. Er 31+1 nå og har funka fint siste 6 ukene:)
Jeg prøvde det, men bruker den største str til vanlig, så det gikk dårlig :joyful:
 
Jeg kjøpte også denne fra lindex, men liker den overhodet ikke! :p Stoffet er ekstremt glatt og stretchy, så den sklir jo bare ned hele tiden.. Sagging med strømpebukse føles ikke greit :hilarious:
 
Jeg kjøpte også denne fra lindex, men liker den overhodet ikke! :p Stoffet er ekstremt glatt og stretchy, så den sklir jo bare ned hele tiden.. Sagging med strømpebukse føles ikke greit :hilarious:
Haha! Så morsomt at det er så forskjellig :) da må man nesten bare prøve seg frem selv :) også må andre også bare komme med tips :hilarious:
 
Spennende da!:joyful: ja! De enkleste er egentlig bare å kjøpe Pierre Robert sine i store strl. Det er ikke favorittene, men de funker veldig greit! Men skal se om jeg finner noen av de jeg liker best.

Jeg syns dette var det beste tipset! Kjøpte 1x større enn jeg vanligvis bruker, og det funka som fy! De er ganske lange og stretchy i livet, digger dem! :love017:Heartred
 
Jeg syns dette var det beste tipset! Kjøpte 1x større enn jeg vanligvis bruker, og det funka som fy! De er ganske lange og stretchy i livet, digger dem! :love017:Heartred
Bruker forsatt mine og funker forsatt kjempe bra selvom jeg nå er like stor som en ved termin som bærer 1 barn :D Kjempe bra du er fornøyd!:joyful:
 
Har kjøpt en str større en vanlig. Funker fint.
 
Back
Topp