Gravidstrømpebukse?

BabyBelle

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Tips til hvor man kan finne gravidstrømpebukse i ull? Jeg kommer til å gå mye i elastiske kjoler og strømpebukse, men er ikke så glad i nylon. Liker vanligvis Pierre Robert sine ullstrømpebukser, men mistenker at de kan bli litt knapp etterhvert som magen vokser, eller?
Så på Lindex i går, men der var det bare i nylon.
 
De i nylon på Lindex er veldig gode, kanskje de får inn i ull nå utover høsten? Ellers vet jeg ikke, men skulle gjerne hatt jeg også! Nå bruker jeg hm tights..
 
De i nylon på Lindex er veldig gode, kanskje de får inn i ull nå utover høsten? Ellers vet jeg ikke, men skulle gjerne hatt jeg også! Nå bruker jeg hm tights..
Ja, mulig sesongen ikke er der enda... men begynner å bli kaldt i nord! Hahaha
 
Ja, mulig sesongen ikke er der enda... men begynner å bli kaldt i nord! Hahaha

Hehe! Sitter ute i 33 grader i sola... ull er enda ett stykke unna i sør :hilarious:
 
Troooor de har på Cubus, men mulig det er sesongvare:)
 
Vet de har hatt på H&M i nettbutikken og i noen fysiske butikker. Men det er nok som flere skriver.
Set er nok ikke heeeeelt sesong ennå
 
Vet de har hatt på H&M i nettbutikken og i noen fysiske butikker. Men det er nok som flere skriver.
Set er nok ikke heeeeelt sesong ennå
Ja, handlet strømpebukser på H&M nettbutikk i går og fant ikke ull :pompus:
 
Jeg har syntes Lindex sine har bært gull før mener jeg iallfall, så håper de får inn etterhvert i det minste! Typ 1*C på morgenen noen dager her nå, så jeg er helt med deg på behovet :happy:
 
Fikk dette på Mail i dag faktisk:p Har ikke sjekket, men lov å håpe at man finner noe til gravide og!

BE84BD9B-C420-4141-8C6C-072B8E2F2034.jpeg
 
De fra hennes er ikke deilige å bruke hvertfall! Helt pyton så de ville jeg ikke kjøpt! Ikke prøvd de i ull derfra! Det fant jeg ikke! Hørt mye bra om de fra Lindex så jeg skal prøve de:) håper de kommern ull! Jeg går nesten bare med kjoler! Alltid gjort det så det passer bra nå hvertfall :)
 
De fra hennes er ikke deilige å bruke hvertfall! Helt pyton så de ville jeg ikke kjøpt! Ikke prøvd de i ull derfra! Det fant jeg ikke! Hørt mye bra om de fra Lindex så jeg skal prøve de:) håper de kommern ull! Jeg går nesten bare med kjoler! Alltid gjort det så det passer bra nå hvertfall :)
Alle? Kjøpte 3 forskjellige typer! 3 for 2 :hilarious:
 
Alle? Kjøpte 3 forskjellige typer! 3 for 2 :hilarious:
De er veldig vide i magen å sitter skikkelig dårlig! Men kan jo hende kroppen min er rar :hilarious: du ser det veldig på strikken om de sitter godt! Har livet en bred kant så sitter den skikkelig! Nå har jeg bare prøvd de i nylon og de likte jeg ikke :shy: kommer sikker an på fasongen på kroppen også :)
 
De er veldig vide i magen å sitter skikkelig dårlig! Men kan jo hende kroppen min er rar :hilarious: du ser det veldig på strikken om de sitter godt! Har livet en bred kant så sitter den skikkelig! Nå har jeg bare prøvd de i nylon og de likte jeg ikke :shy: kommer sikker an på fasongen på kroppen også :)
Åå guh! Også kjøpte jeg ekstra stor strl for jeg tenkte at nå skal det jammen ikke stramme!:hilarious: :hilarious:
Burde jeg bare sende de i retur før jeg prøver de? For da kan jeg vel ikke sende tilbake :jimlad:
 
De er veldig vide i magen å sitter skikkelig dårlig! Men kan jo hende kroppen min er rar :hilarious: du ser det veldig på strikken om de sitter godt! Har livet en bred kant så sitter den skikkelig! Nå har jeg bare prøvd de i nylon og de likte jeg ikke :shy: kommer sikker an på fasongen på kroppen også :)
Kjøpte disse:
20200903_185126.jpg 20200903_185139.jpg
 
De. 2 packen øverste er hvertfall så ekkel atte hjelp! Den lover jeg er skikkelig dårlig! :facepalm: De to andre har jeg ikke prøvd! Kjøpte ikke de for en venninne sa at de ikke var noe særlig. :( Jeg skulle ønske de hadde de Pierre Robert i 60 den i gravid strl :) de er så sykt deilige å har en bred kant som sitter:)
 
De. 2 packen øverste er hvertfall så ekkel atte hjelp! Den lover jeg er skikkelig dårlig! :facepalm: De to andre har jeg ikke prøvd! Kjøpte ikke de for en venninne sa at de ikke var noe særlig. :( Jeg skulle ønske de hadde de Pierre Robert i 60 den i gravid strl :) de er så sykt deilige å har en bred kant som sitter:)
Tusen takk for god info! Tror jeg bare får returnere de da!:happy: si hvis du/dere finner noen gode!
 
Back
Topp