Gravidstrømpebukse?

Jeg kjøpte den øverste her en dag i størrelse L og 40 den og de er helt normale i størrelsen og sitter helt greit på meg :) god plass til magen så kommer til å bruke de mere jeg iallefall. Det et jo HM så kjenner jo at det ikke er super kvalitet, men fungerer fint til hverdags :joyful:
Spennende å høre! Nå blir jeg virkelig nysgjerrig med ulike meninger her :laughing002 jeg bruker egentlig s i strømpebukser til vanlig men klarer ikke ting som strammer på magen nå så nå er jeg redd de blir alt for store uansett. Dumt jeg ikke kan prøve de! For da vil jeg tro jeg ikke kan returnere :smiley-ashamed004
 
Spennende å høre! Nå blir jeg virkelig nysgjerrig med ulike meninger her :laughing002 jeg bruker egentlig s i strømpebukser til vanlig men klarer ikke ting som strammer på magen nå så nå er jeg redd de blir alt for store uansett. Dumt jeg ikke kan prøve de! For da vil jeg tro jeg ikke kan returnere :smiley-ashamed004
Hvis du er veldig forsiktig med å åpne pakken så den ikke blir ødelagt og klarer å pakke den fint sammen igjen så tror jeg det går bra å bytte :happy: Tror og husker at pakkene er slik "bygget" og bare festet med en tapebit på baksiden. Det er nok som det nevnes veldig individuelt i forhold til hvilken kropp du har og om den passer fint så skjønner godt at du vil prøve først hvis du er usikker :) det finnes nok mange andre bedre gravidstrømpebukser der ute, men jeg måtte ha en kjapp løsning :joyful:
 
Hvis du er veldig forsiktig med å åpne pakken så den ikke blir ødelagt og klarer å pakke den fint sammen igjen så tror jeg det går bra å bytte :happy: Tror og husker at pakkene er slik "bygget" og bare festet med en tapebit på baksiden. Det er nok som det nevnes veldig individuelt i forhold til hvilken kropp du har og om den passer fint så skjønner godt at du vil prøve først hvis du er usikker :) det finnes nok mange andre bedre gravidstrømpebukser der ute, men jeg måtte ha en kjapp løsning :joyful:
Gode tips! Veldig spent nå! :joyful: du har helt rett og at vi opplever nok ofte klær forskjellig pga. forskjellige kropper:happy:
 
Tusen takk for god info! Tror jeg bare får returnere de da!:happy: si hvis du/dere finner noen gode!
Jeg skal prøve de fra Lindex siden alle sier se er så gode :) :D så jeg kasta de fra hennes siden jeg hadde åpna å prøvd de:) så får vi begge stikke på Lindex :hilarious:
 
Jeg skal prøve de fra Lindex siden alle sier se er så gode :) :D så jeg kasta de fra hennes siden jeg hadde åpna å prøvd de:) så får vi begge stikke på Lindex :hilarious:
Si hvordan du liker Lindex sine:joyful: og gjerne hvilke du gikk for!:D
 
Si hvordan du liker Lindex sine:joyful: og gjerne hvilke du gikk for!:D
Ja det skal jeg men blir ikke innkjøp før lønn om en uke :) bruker alle pengene på terasse rundt hele huset om dagen :facepalm::hilarious: jeg trenger foresten gravid truser i strl elefant:laughing002 vet du om noen gode som går over magen ??
 
Ja det skal jeg men blir ikke innkjøp før lønn om en uke :) bruker alle pengene på terasse rundt hele huset om dagen :facepalm::hilarious: jeg trenger foresten gravid truser i strl elefant:laughing002 vet du om noen gode som går over magen ??
Spennende da!:joyful: ja! De enkleste er egentlig bare å kjøpe Pierre Robert sine i store strl. Det er ikke favorittene, men de funker veldig greit! Men skal se om jeg finner noen av de jeg liker best.
 
Ja det skal jeg men blir ikke innkjøp før lønn om en uke :) bruker alle pengene på terasse rundt hele huset om dagen :facepalm::hilarious: jeg trenger foresten gravid truser i strl elefant:laughing002 vet du om noen gode som går over magen ??
Dette er den beste trusen noen gang! Kjøpte den før graviditeten og er forsatt favoritten!
Dyr, men veldig verdt det!
Screenshot_20200904-105046_Zalando.jpg
 
Ja det skal jeg men blir ikke innkjøp før lønn om en uke :) bruker alle pengene på terasse rundt hele huset om dagen :facepalm::hilarious: jeg trenger foresten gravid truser i strl elefant:laughing002 vet du om noen gode som går over magen ??
Denne og er veldig god, fin og behagelig!
Screenshot_20200904-105330_Zalando.jpg
 
Er på utkikk etter noen gode selv, hadde fra hm sist, de var så grusomme at jeg bare kastet de!
 
Når det gjelder hm strømpebuksene så leste på pakken og så i går at jeg har brukt de feil vei. De to strekene som vanligvis er bak skal være over magen :banghead:
Så får prøve å bruke de andre vei og se om de er like vonde :p
 
Dette er den beste trusen noen gang! Kjøpte den før graviditeten og er forsatt favoritten!
Dyr, men veldig verdt det!
Vis vedlegget 334632
Tusen takk ❤️❤️ De skal jeg sjekke ut :hilarious: jeg må har truser som dekker magen uansett gravid eller ei! Nå er alle så trange at jeg får helt angst :wtf:
 
Tusen takk ❤️❤️ De skal jeg sjekke ut :hilarious: jeg må har truser som dekker magen uansett gravid eller ei! Nå er alle så trange at jeg får helt angst :wtf:

Må du ha over magen? Jeg kjøpte truser på hm, men ikke gravid versjon. Strammer ingenting, veldig gode :)
 
Ja det skal jeg men blir ikke innkjøp før lønn om en uke :) bruker alle pengene på terasse rundt hele huset om dagen :facepalm::hilarious: jeg trenger foresten gravid truser i strl elefant:laughing002 vet du om noen gode som går over magen ??

Lindex sine mammatruser er fantastiske!!
Kommer i trepakning, og går godt opp over magen. Elsker dem, men specielt sexy er de ikke, haha
 
Skal dra på lindex og kjøpe strømpebukser hører jeg! Hadde på meg en vanlig strømpebukse jeg fant i skuffen som virket romslig, men æsj så ekkelt over magen da :( Håper de har fått inn litt mer vinterstrømpiser også nå da.
 
Etter en hel dag med heising av strømpebuksen fra Lindex tror jeg at jeg trekker tilbake min anbefaling :p evt må jeg prøve en størrrelse mindre kanskje...
 
Etter en hel dag med heising av strømpebuksen fra Lindex tror jeg at jeg trekker tilbake min anbefaling :p evt må jeg prøve en størrrelse mindre kanskje...
Nei så kjipt ! Burde jeg gå ned en strl når jeg kjøper tror du?
Fader altså! Kanskje ingen har gode gravidstrømper?? :bored:
 
Back
Topp