Tusen Takk [emoji7] fikk positiv digital i dag så.Tror det er liten sjanse for at det er falsk positiv når du får så mange positive tester.
Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen Takk [emoji7] fikk positiv digital i dag så.Tror det er liten sjanse for at det er falsk positiv når du får så mange positive tester.
Gratulerer!
Ser sånn ut <39 dpo rfsu tidlig test......ikm 02.04
Syntes jeg ser 2 streker her <3
Jeg ser også strek [emoji4]9 dpo rfsu tidlig test......ikm 02.04
Her er min nesten usynlige skyggestrek? 10/11DPO[emoji848]
Vis vedlegget 250700
9 dpo rfsu tidlig test......ikm 02.04
Ser den godt, håper det er en babystrekHer er min nesten usynlige skyggestrek? 10/11DPO[emoji848]
Vis vedlegget 250700
Gratulerer!!Morgenurin på søndag, 14DPOOg tanta har uteblitt!
Gratulerer!!
Morgenurin på søndag, 14DPOOg tanta har uteblitt!
Håper den klamrer seg fast helt til målTusen takk!! Nå venter bare dager og uker med nerver, symptomleting, glede og bekymringer! Håper lille sesamfrø klamrer seg fast!
Gratulerer så mye[emoji7]Morgenurin på søndag, 14DPOOg tanta har uteblitt!
Jeg synes den ser blå ut, men jeg er ikke clearblue sin største fan altså.
Har du en test med rosa fargestoff liggende?
Håper det er babystrek![]()
Ser den godt, håper det er en babystrek![]()
Ser noe på den. Når er ikm? Fikk også en anelse strek på a1 9 dpo.Nesten umulig å få skyggestreken på A1 testen frem på mobilbilde så spørs om dere ser noe skyggestrek overhodet? Tok denne samtidig som clearbluetesten Vis vedlegget 250742
Nesten umulig å få skyggestreken på A1 testen frem på mobilbilde så spørs om dere ser noe skyggestrek overhodet? Tok denne samtidig som clearbluetesten Vis vedlegget 250742