~Graviditetstestene våre Mars 2018~

IMG_7372.JPG

Lenge siden jeg har vært aktiv her, men nå trenger jeg hjelp! Etter å ha prøvd over 1 år er jeg helt skjelven!!!! To dager til IKM og disse to testene idag morges[emoji15][emoji15] Tror dere det vil slå ut på CB med ukeindikator? Samboer vet ingenting så vil overraske han, men tør liksom ikke å juble for tidlig. Hjelp??[emoji5]

Vis vedlegget 249544
Lenge siden jeg har vært aktiv her, men nå trenger jeg hjelp! Etter å ha prøvd over 1 år er jeg helt skjelven!!!! To dager til IKM og disse to testene idag morges[emoji15][emoji15] Tror dere det vil slå ut på CB med ukeindikator? Samboer vet ingenting så vil overraske han, men tør liksom ikke å juble for tidlig. Hjelp??[emoji5]
Digital vil absolutt slå ut. Gratulerer [emoji173]

Vis vedlegget 249544
Ja det vil nok stå gravid der :-)

Vis vedlegget 249544

Gratulerer!

Tatt 3 tester i dag, med 3-4 timers mellomrom. Den med svakest strek er tatt med utvannet kveldsurin [emoji85] hvor stor er sannsyneligheten for at de er falsk positiv? [emoji46]
20180319_105630.jpg
20180319_143923.jpg
20180319_182100.jpg

Syntes den ser positiv ut. Har du en annen test og prøve på?
Teste i morgen tidlig, pleier ikke slå ut på andre tester utpå dagen...
Men begynte å blø litt i dag :/ men tappen er helt høy, ikke lav og bakovervendt slik den pleier å være ved mens... blør ikke mer nå. Hm.. får se hvordan tempen oppfører seg i morgen, og ta ny test på morningen..

Har fått kjempe svake positive tester og negative tester litt om hverandre den siste uken (uke 11)

Dette er dagens tester.

Ikm var forventet lørdag eller søndag uke 11, men ingen tegn til at den er på vei:scratch

Strekene er utrolig svake, men jeg ser de er der og at de har farge bedre i virkeligheten.

Har jeg fått noen skikkelig dårlige strimmeltester som viser falskt? Eller som ikke vil gi sterkere strek?

_20180319_204740.JPG

_20180319_204614.JPG
_20180319_204457.JPG
_20180319_204343.JPG

Har fått kjempe svake positive tester og negative tester litt om hverandre den siste uken (uke 11)

Dette er dagens tester.

Ikm var forventet lørdag eller søndag uke 11, men ingen tegn til at den er på vei:scratch

Strekene er utrolig svake, men jeg ser de er der og at de har farge bedre i virkeligheten.

Har jeg fått noen skikkelig dårlige strimmeltester som viser falskt? Eller som ikke vil gi sterkere strek?

Vis vedlegget 249613

Vis vedlegget 249614 Vis vedlegget 249615 Vis vedlegget 249616
Ser absolutt streken! har du noen andre typer tester å ta? Håper det er babystrek :)

Ser absolutt streken! har du noen andre typer tester å ta? Håper det er babystrek :)

Nei, det er det jeg ikke har og nå er jeg tom for strimmeltester også :oops: men om uken går uten at tr dukker opp løper jeg på apoteket for å kjøpe digital :)

Back
Topp