Ser blå ut jaHm... hva tror dere om denne da? Streken ser blå og overhodet ikke grå utsterkere i virkeligheten enn hva jeg klarer å catche på bildet..
Vis vedlegget 249537 Vis vedlegget 249538
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser blå ut jaHm... hva tror dere om denne da? Streken ser blå og overhodet ikke grå utsterkere i virkeligheten enn hva jeg klarer å catche på bildet..
Lykke til på TUL! Symptomene kommer nok tidsnokNei si det du
Får snart TUL så håper alt er brahar absolutt ingen symptomer
![]()
Digital vil absolutt slå ut. Gratulerer [emoji173]Vis vedlegget 249544
Lenge siden jeg har vært aktiv her, men nå trenger jeg hjelp! Etter å ha prøvd over 1 år er jeg helt skjelven!!!! To dager til IKM og disse to testene idag morges[emoji15][emoji15] Tror dere det vil slå ut på CB med ukeindikator? Samboer vet ingenting så vil overraske han, men tør liksom ikke å juble for tidlig. Hjelp??[emoji5]
Ja det vil nok stå gravid derVis vedlegget 249544
Lenge siden jeg har vært aktiv her, men nå trenger jeg hjelp! Etter å ha prøvd over 1 år er jeg helt skjelven!!!! To dager til IKM og disse to testene idag morges[emoji15][emoji15] Tror dere det vil slå ut på CB med ukeindikator? Samboer vet ingenting så vil overraske han, men tør liksom ikke å juble for tidlig. Hjelp??[emoji5]
Digital vil absolutt slå ut. Gratulerer [emoji173]
[emoji173][emoji173]Åh da må jeg teste ikveld!! TUSEN TAKK[emoji7]
Hm... hva tror dere om denne da? Streken ser blå og overhodet ikke grå utsterkere i virkeligheten enn hva jeg klarer å catche på bildet..
Syntes den ser positiv ut. Har du en annen test og prøve på?Hm... hva tror dere om denne da? Streken ser blå og overhodet ikke grå utsterkere i virkeligheten enn hva jeg klarer å catche på bildet..
Vis vedlegget 249544
Tror det er liten sjanse for at det er falsk positiv når du får så mange positive tester.Tatt 3 tester i dag, med 3-4 timers mellomrom. Den med svakest strek er tatt med utvannet kveldsurin [emoji85] hvor stor er sannsyneligheten for at de er falsk positiv? [emoji46]
Vis vedlegget 249562Vis vedlegget 249563Vis vedlegget 249564
Teste i morgen tidlig, pleier ikke slå ut på andre tester utpå dagen...Syntes den ser positiv ut. Har du en annen test og prøve på?
Ser absolutt streken! har du noen andre typer tester å ta? Håper det er babystrekHar fått kjempe svake positive tester og negative tester litt om hverandre den siste uken (uke 11)
Dette er dagens tester.
Ikm var forventet lørdag eller søndag uke 11, men ingen tegn til at den er på vei
Strekene er utrolig svake, men jeg ser de er der og at de har farge bedre i virkeligheten.
Har jeg fått noen skikkelig dårlige strimmeltester som viser falskt? Eller som ikke vil gi sterkere strek?
Vis vedlegget 249613
Vis vedlegget 249614 Vis vedlegget 249615 Vis vedlegget 249616
Ser absolutt streken! har du noen andre typer tester å ta? Håper det er babystrek![]()
Ja, det må du gjøre!! håper det er babystrekNei, det er det jeg ikke har og nå er jeg tom for strimmeltester ogsåmen om uken går uten at tr dukker opp løper jeg på apoteket for å kjøpe digital
![]()
Tusen takk! Jeg ogsåJa, det må du gjøre!! håper det er babystrek![]()