Monroe
Betatt av forumet
Snakket med gynekolog, NIPT blir ikke tilgjengelig for oss denne graviditeten dessverre
Synd Alternativet er å sende til Belgia da for de som ønsker det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakket med gynekolog, NIPT blir ikke tilgjengelig for oss denne graviditeten dessverre
Har du en link?Synd Alternativet er å sende til Belgia da for de som ønsker det..
Har du en link?
Samboer og jeg så på ulike steder i dag, fant Ultralydklinikken i DK og en svensk side. Rimeligste lå på rett under 6000
Det skal vel godt gjøres å finne en lege som kan ta blodprøven? Det er ulovlig. Jeg tør ikke spørre legen min om det, vil ikke ødelegge forholdet mitt til henne...Synd Alternativet er å sende til Belgia da for de som ønsker det..
Det skal vel godt gjøres å finne en lege som kan ta blodprøven? Det er ulovlig. Jeg tør ikke spørre legen min om det, vil ikke ødelegge forholdet mitt til henne...
Har hørt lest mange i forum som får hjelp nå, det er jo på vei til å bli lov, så det er nok mange som ønsker å hjelpe. Dersom du kjenner noen som jobber som vernepleiere osv kan det være de har fått opplæring i blodprøvetaking også Så slipper du oppsøke helsetjenestenDet skal vel godt gjøres å finne en lege som kan ta blodprøven? Det er ulovlig. Jeg tør ikke spørre legen min om det, vil ikke ødelegge forholdet mitt til henne...
Er det flere enn meg som vurderer NIPT test? Jeg er 34 å skal bestille meg legetime for å ta NIPT test og tidlig UL. Jeg tar ingen sjanser.
Jeg har fått en liten gutt med alvorlige misdannelser før som ikke overlevde, så skal hvert fall ta en kub/duotest. Får litt ekstra oppfølging! PS: ser vi har vært i tidligere termingruppe sammen jeg har endret navn siden da (het alanism) men var mest aktiv i oktober!
Har du en link?
Samboer og jeg så på ulike steder i dag, fant Ultralydklinikken i DK og en svensk side. Rimeligste lå på rett under 6000
Jeg er 35 år, som er den nye grensen for risikosvangerskap, så tenkte å høre med legen om jeg fikk henvisning til KUB. Er det noen som vet hvilken uke dette måtte gjøres i?
Er litt usikker på om de fremdeles har KUB som første prøveVi som er 38 får vell den nip testen nå i Norge gjennom det offentlige ?
Får først tilbud om KUBEr litt usikker på om de fremdeles har KUB som første prøve
Hvilket sykehus har du snakket med? Og har du snakket med de nå i november?Får først tilbud om KUB
Tusen takk! Da bør jeg sikkert ta kontakt med lege snart. Vet du om blodprøven blir tatt hos fastlegen?Er ikke blodprøven rundt uke 9? Og ul 12/13? Mener det var noe sånt sist! Fikk henvisning i dag
Vi har fått beskjed om å møte opp hos genetisk avdeling OUS for å ta blodprøveTusen takk! Da bør jeg sikkert ta kontakt med lege snart. Vet du om blodprøven blir tatt hos fastlegen?