Gravid klær

Den er heller ikke spesielt formgivende, mer som en veldig lang t-skjorte. Så den passer nok ikke for folk som vil ha frem en figur:laughing002
Okei takk! :happy: Synes det er litt vanskelig å kle seg som gravid altså, enten føler jeg at jeg drar på meg et pølseskinn, ellers så er jeg et vandrende telt:hilarious:
 
I forrige uke rydda jeg kommoden for klær som ikke kom til å passe fremover, men allerede nå ser jeg at jeg har et bukseproblem nå som magen har poppa.. tips til gode gravidbukser?
 
Jeg bestilte nettopp noen plagg fra Zalando og håper det passer! Jeg synes størrelse er vanskelig, kan liksom bruke alt fra M-XL føler jeg :hilarious: Den korte tightsen har jeg fra før, kunne nok hatt den i S/M men liker at den er romslig. Ordentlige bukser har jeg gitt opp (brukte så mye penger på det sist..).
 

Vedlegg

  • IMG_0102.png
    IMG_0102.png
    678,2 KB · Visninger: 17
Jeg har lyst til å prøve de selv. Men føler selv det er litt tidlig. Jeg måtte kjøpe nye etter fødsel sist. Gikk opp typ 5 bh størrelser !
Samme her, jeg bruker allerede amme-bh fra forrige barsel så det tyder på at jeg skal opp enda mer denne gangen kanskje :) Syns de ser så behagelige ut!:D
 
Jeg kjøpte en klespakke på Finn for en billig penge, og må si at en treningstights fra HM (tykt stoff), er noe av det beste jeg går i nå. Så godt med ledig plass/ikke strammende over magen :)
 
I forrige uke rydda jeg kommoden for klær som ikke kom til å passe fremover, men allerede nå ser jeg at jeg har et bukseproblem nå som magen har poppa.. tips til gode gravidbukser?
Samme! Men et lurt triks jeg har brukt er å feste en hårstrikk der hvor du knepper igjen buksa, da får du videre bukseåpning. Syns det har vært en fin nødløsning :)
 
Samme! Men et lurt triks jeg har brukt er å feste en hårstrikk der hvor du knepper igjen buksa, da får du videre bukseåpning. Syns det har vært en fin nødløsning :)
Ja, var den løsningen jeg hadde tenkt til å gå for, men denne gangen er jeg så sjukt sensitiv over magen at det er veldig ubehagelig. For ikke å nevne at jeg innså at jeg ikke har noen gensere eller topper som er lange nok til å skjule åpningen :laughing002
Forrige graviditet eide jeg ikke et eneste gravid-plagg, men så var det peak tights og lang tank-top perioden da...
 
Ja, var den løsningen jeg hadde tenkt til å gå for, men denne gangen er jeg så sjukt sensitiv over magen at det er veldig ubehagelig. For ikke å nevne at jeg innså at jeg ikke har noen gensere eller topper som er lange nok til å skjule åpningen :laughing002
Forrige graviditet eide jeg ikke et eneste gravid-plagg, men så var det peak tights og lang tank-top perioden da...
Hahaha, den perioden var bra stilmessig ja :laughing002
 
Nokon som har erfaring med Bonprix? Kjøpte ei bruktpakke på Finn, men buksene og shortsene er ganske tøyd der stoffet over magen går- så må dra opp heile tida:hilarious: Så eg må nok kjøpe nytt sånn at den holder seg på no i denne minimage fasen.
 
Nokon som har erfaring med Bonprix? Kjøpte ei bruktpakke på Finn, men buksene og shortsene er ganske tøyd der stoffet over magen går- så må dra opp heile tida:hilarious: Så eg må nok kjøpe nytt sånn at den holder seg på no i denne minimage fasen.
Ikke prøvd gravidtøy, men er veldig fornøyd med andre ting jeg har kjøpt derfra.
 
Nokon som har erfaring med Bonprix? Kjøpte ei bruktpakke på Finn, men buksene og shortsene er ganske tøyd der stoffet over magen går- så må dra opp heile tida:hilarious: Så eg må nok kjøpe nytt sånn at den holder seg på no i denne minimage fasen.
Ikke kjøpt gravidklær derfra, men andre klær og undertøy. Veldig fornyød. Vurderer gravidklær derfra, syns det er mye fint
 
Nokon som har erfaring med Bonprix? Kjøpte ei bruktpakke på Finn, men buksene og shortsene er ganske tøyd der stoffet over magen går- så må dra opp heile tida:hilarious: Så eg må nok kjøpe nytt sånn at den holder seg på no i denne minimage fasen.
Jeg kjøpte noe derfra sist svangerskap (5 år siden), var helt ok,noen ekle skjørt og tights tror jeg...litt gode i strl mener jeg.
Har handlet litt derfra til ungene,ok kvalitet og rimelige priser,litt treig frakt synes jeg,men er en stund siden sist.
må finne frem bagen med gravidklær snart,vaske de opp og se gjennom..
 
Nokon som har erfaring med Bonprix? Kjøpte ei bruktpakke på Finn, men buksene og shortsene er ganske tøyd der stoffet over magen går- så må dra opp heile tida:hilarious: Så eg må nok kjøpe nytt sånn at den holder seg på no i denne minimage fasen.
Kjøpte en to pk med easy slip on bukser (tror de heter det) de er veldig deilige. Ikke pene, men deilige ❤️
 
Jeg kjøpte noe derfra sist svangerskap (5 år siden), var helt ok,noen ekle skjørt og tights tror jeg...litt gode i strl mener jeg.
Har handlet litt derfra til ungene,ok kvalitet og rimelige priser,litt treig frakt synes jeg,men er en stund siden sist.
må finne frem bagen med gravidklær snart,vaske de opp og se gjennom..
Hihi, ekle skjørt :laughing002 :love7
 
Back
Topp