Gravid klær

Samme her! Hadde en sort og en blå jeans,men de henger ikke oppe,er helt utvaska,og tightsen hadde hull mellom låra etter 1-2 ganger.. Måtte også kjøpe noe nytt.. bestillte meg noen skjorter også,som kan se ok ut nå,og sikkert er praktiske med tanke på amming senere.
Ja, selv mammaklærne er ikke laget for at "samfunnet" skal få flere enn to barn. :p Hadde helst unngått å kjøpe mer, men får heller gi det videre til neste gravide.
 
Ja, selv mammaklærne er ikke laget for at "samfunnet" skal få flere enn to barn. :p Hadde helst unngått å kjøpe mer, men får heller gi det videre til neste gravide.
Helt sant.. Tenkte jeg skulle vere flink denne gang siden jeg vet det er siste svangerskapet..men veldig kjipt å ikke føle seg vel,kan ikke gå i pysjen i 4-5 mnd heller :laughing002
 
Helt sant.. Tenkte jeg skulle vere flink denne gang siden jeg vet det er siste svangerskapet..men veldig kjipt å ikke føle seg vel,kan ikke gå i pysjen i 4-5 mnd heller :laughing002
Nei, en må jo på jobb, i butikken, levere i barnehagen... Hadde tatt seg ut å stå på toget, sitte i møter eller treffe kjentfolk på butikken, iført hullete nattbukser, hahaha.
 
Hadde håpet at de gamle gravidklærne skulle holde, men jeg føler meg som et takras, og det har blitt hull i nesten alle buksene. Har kun to BH-er som "passer". Endte derfor opp med å kjøpe to nye tightser og fire BH-er i dag. Jeg SKAL se bedre ut (og ha det bedre) de neste tre månedene. xD
Samme som meg, bare at forrige svangerskap fant jeg ikke ETT PAR BUKSER som så okei ut. Så jeg har kjøpt meg tre par bukser og litt andre klær, for jeg nekter å se like jævlig ut som jeg tidvis føler meg :hilarious:
 
Back
Topp