Gravid klær

Samme her! Hadde en sort og en blå jeans,men de henger ikke oppe,er helt utvaska,og tightsen hadde hull mellom låra etter 1-2 ganger.. Måtte også kjøpe noe nytt.. bestillte meg noen skjorter også,som kan se ok ut nå,og sikkert er praktiske med tanke på amming senere.
Ja, selv mammaklærne er ikke laget for at "samfunnet" skal få flere enn to barn. :p Hadde helst unngått å kjøpe mer, men får heller gi det videre til neste gravide.

Ja, selv mammaklærne er ikke laget for at "samfunnet" skal få flere enn to barn. :p Hadde helst unngått å kjøpe mer, men får heller gi det videre til neste gravide.
Helt sant.. Tenkte jeg skulle vere flink denne gang siden jeg vet det er siste svangerskapet..men veldig kjipt å ikke føle seg vel,kan ikke gå i pysjen i 4-5 mnd heller :laughing002

Helt sant.. Tenkte jeg skulle vere flink denne gang siden jeg vet det er siste svangerskapet..men veldig kjipt å ikke føle seg vel,kan ikke gå i pysjen i 4-5 mnd heller :laughing002
Nei, en må jo på jobb, i butikken, levere i barnehagen... Hadde tatt seg ut å stå på toget, sitte i møter eller treffe kjentfolk på butikken, iført hullete nattbukser, hahaha.

Tror det må bli en ny bukse til. Gravidbuksene begynner å bli stramme. Må vel også finne meg noe varmere klær

Hadde håpet at de gamle gravidklærne skulle holde, men jeg føler meg som et takras, og det har blitt hull i nesten alle buksene. Har kun to BH-er som "passer". Endte derfor opp med å kjøpe to nye tightser og fire BH-er i dag. Jeg SKAL se bedre ut (og ha det bedre) de neste tre månedene. xD
Samme som meg, bare at forrige svangerskap fant jeg ikke ETT PAR BUKSER som så okei ut. Så jeg har kjøpt meg tre par bukser og litt andre klær, for jeg nekter å se like jævlig ut som jeg tidvis føler meg :hilarious:

Noen som har tips til fine/gode strikkekjoler til høsten? Gjerne ammevennlig så de kan brukes i selskaper rundt jul/nyåret også!

Kan tipse om denne buksa fra HM som er superfin og god!

Vedlegg

• IMG_1944.png
    IMG_1944.png
    1,1 MB · Visninger: 35
Noen som har tips til gravidbukser nå til høsten for oss som er korte i beina? Er 165 høy, og har prøvd bukser fra hm og cubus som alle var for lange :(( ikke så kult å ha bukser som subber nede i gulvet hele tiden :)

Noen som har tips til gravidbukser nå til høsten for oss som er korte i beina? Er 165 høy, og har prøvd bukser fra hm og cubus som alle var for lange :(( ikke så kult å ha bukser som subber nede i gulvet hele tiden :)
Gjelder det tightsene derfra også? Jeg er 170 cm og synes ikke tightsene fra HM er så lange. Bruker bare dem nesten.

Noen som har anbefaling om en taits som er litt tykkere enn bare en tynn bomull? Vært godt til kaldere tider. Trenger vel også en jakke om noen har noe å anbefale.

Noen som har anbefaling om en taits som er litt tykkere enn bare en tynn bomull? Vært godt til kaldere tider. Trenger vel også en jakke om noen har noe å anbefale.
Sier det samme som over: kjøp en ullstillongs og ha under! Eller bruk to.

Noen som har tips til fine/gode strikkekjoler til høsten? Gjerne ammevennlig så de kan brukes i selskaper rundt jul/nyåret også!
Cubus har en 100% ull-kolleksjon. Jeg har kjøpt kjole, langt skjørt og genser i ull derfra da det var 25% tilbud på all ull. Genser og skjørt er jo ammevennlig sammen og ser ut som en kjole omtrent. De har kort skjørt også. Selv har jeg også to strikkakjoler. Det ene er en skappelgenser jeg har strikket lang med split, så den er ekstra tykk og god. Den andre er en Chestnutkjole fra Petiteknit. Den har jeg bodd i under alle svangerskapene. Også ypperlig til isbading for dem som driver med det. Den siste har jeg også brukt i selskaper, men jeg kler meg gjerne opp i andre ting enn ull om jeg virkelig skal pynte meg som gravid. Da blir det stort sett et langt skjørt og en fin topp.

Jeg synes det er vanskelig å kle seg pent for tiden, det er veldig mye mage nå altså :hilarious: Vokst ut av en del jeg har vært komfortabel i tidligere, men nå bruker jeg ikke mer penger på gravidklær, er så kort tid igjen:shy:

Jeg synes det er vanskelig å kle seg pent for tiden, det er veldig mye mage nå altså :hilarious: Vokst ut av en del jeg har vært komfortabel i tidligere, men nå bruker jeg ikke mer penger på gravidklær, er så kort tid igjen:shy:
Enig! Tenker det får stå til nå :hilarious:

Back
Topp