Gravid klær

Var innom Lindex i dag.. mye salg. Fant enkle myke amme- sportsbher, synes de er greie å sove i hvertfall når man ammer.
Ellers kjøpte jeg en bikershorts, ganske kort, i nudefarge, digg å ha under kjoler.
 
Denne var veldig tynn,myk og begagelig,som en tynn nylonsstrømpebukse i stoffet, perfekt å ha under kjoler. Kjøpte en 2 pk fra mamalicious også,men de var en del tykkere og akkurat litt for lange til noen av kjolene mine.

1000021259.jpg
 
Har kjøpt 3 bukser fra HM på tise nå, 150 kr for alle tre! Og buksene er overraskende gode! :D Elsker at jeg fant de brukt og slapp å bruke masse penger på klær jeg skal bruke en liten stund. (Dette er siste svangerskap her)
 
Hvis noen bor i nærheten av/passerer Sandvika storsenter, så er HM sin gravidavdelig der ganske bra. Altså, det er generelt mye kjipe gravidklær, men sammenlignet med den HM’en jeg pleier å handle på så hadde de MYE bedre utvalg.
 
Meg igjen :smiley-ashamed004 Bestilte meg en amme bh fra Bravado, den som er full cup og seamless. Har brukt den i hele dag og synes den var VELDIG god! Jeg må nok ha en til i en større størrelse, men denne funker fint nå frem til puppene blir meloner, og igjen når de går tilbake til ertepose-stadiet etter en tid med amming:hilarious:
 
Meg igjen :smiley-ashamed004 Bestilte meg en amme bh fra Bravado, den som er full cup og seamless. Har brukt den i hele dag og synes den var VELDIG god! Jeg må nok ha en til i en større størrelse, men denne funker fint nå frem til puppene blir meloner, og igjen når de går tilbake til ertepose-stadiet etter en tid med amming:hilarious:
Det er de eneste ammeBHene jeg har vert fornøyd med! Prøvd mange ulike!
Oppdaga de litt sent til første barnet,når jeg fikk nr 2 hadde jeg kun de.
 
  • Elsker
Reactions: K89
Meg igjen :smiley-ashamed004 Bestilte meg en amme bh fra Bravado, den som er full cup og seamless. Har brukt den i hele dag og synes den var VELDIG god! Jeg må nok ha en til i en større størrelse, men denne funker fint nå frem til puppene blir meloner, og igjen når de går tilbake til ertepose-stadiet etter en tid med amming:hilarious:
Link? :joyful:
 
Tenkte jeg ikke skulle kjøpe noe mer,siden det ikke er så lang brukstid,men mye av det jeg tok vare på fra forrige gang var ganske utvaska.. Nå har H&M prisa ned salget enda en gang,så det ble 2 shortser og noen enkle, fine topper der..greit å føle seg litt fresh når vi drar på ferie,selv om jeg ikke føler meg særlig fin for tida :laughing002
Prøvde en kjole når jeg skulle pakke i stad og spurte mannen hva han synes , joda den var fin liksom..sa jeg ikke følte den var særlig fin på,litt strammere enn jeg liker.. Så svarer han: "Men du er jo gravid,så det er jo begrenset hvor bra det kan bli"
Joda,takk skal du ha! Akkurat det jeg ønsket å høre liksom :finger:
 
Kan virkelig anbefale disse, super behagelig å ha på, strammer ikke, og går over magen om du ønsker det
 

Vedlegg

  • IMG_3036.png
    IMG_3036.png
    2,8 MB · Visninger: 29
  • IMG_3035.png
    IMG_3035.png
    2 MB · Visninger: 29
Hadde håpet at de gamle gravidklærne skulle holde, men jeg føler meg som et takras, og det har blitt hull i nesten alle buksene. Har kun to BH-er som "passer". Endte derfor opp med å kjøpe to nye tightser og fire BH-er i dag. Jeg SKAL se bedre ut (og ha det bedre) de neste tre månedene. xD
 
  • Omsorg
Reactions: K89
Hadde håpet at de gamle gravidklærne skulle holde, men jeg føler meg som et takras, og det har blitt hull i nesten alle buksene. Har kun to BH-er som "passer". Endte derfor opp med å kjøpe to nye tightser og fire BH-er i dag. Jeg SKAL se bedre ut (og ha det bedre) de neste tre månedene. xD
Samme her! Hadde en sort og en blå jeans,men de henger ikke oppe,er helt utvaska,og tightsen hadde hull mellom låra etter 1-2 ganger.. Måtte også kjøpe noe nytt.. bestillte meg noen skjorter også,som kan se ok ut nå,og sikkert er praktiske med tanke på amming senere.
 
Back
Topp