Gravid klær

Amme bh til store pupper føler jeg er et mareritt! Har brukt de standard som selges i 2 pakning hos KappAhl, men stroppene er så innmari smale og det er ikke behagelig. Jeg ammer fremdeles men testet en annen fra KappAhl (ikke til amming egentlig med kan fint dra den til siden eller ned).

Den her er sykt god: https://www.kappahl.com/nb-no/xlnt/...1NDk0OS4xLjAuMTcxNTE1NDk0OS4wLjAuODkzMzgyNjIw
oooh - den skal jeg se om passer! Jeg sliter med at jeg har store pupper, men er smalere under bysten, så en del av BH'ene som kommer i størrelse L, Xl osv er ofte alt for store i omkrets når koppene er store nok. Bikinitopper er et lite mareritt. Finner ingenting som passer.

Amme bh til store pupper føler jeg er et mareritt! Har brukt de standard som selges i 2 pakning hos KappAhl, men stroppene er så innmari smale og det er ikke behagelig. Jeg ammer fremdeles men testet en annen fra KappAhl (ikke til amming egentlig med kan fint dra den til siden eller ned).

Den her er sykt god: https://www.kappahl.com/nb-no/xlnt/...1NDk0OS4xLjAuMTcxNTE1NDk0OS4wLjAuODkzMzgyNjIw
Den der kom i amme bh før, gjør den ikke lenger det? :arghh: Var min favoritt, med litt brede stropper.

oooh - den skal jeg se om passer! Jeg sliter med at jeg har store pupper, men er smalere under bysten, så en del av BH'ene som kommer i størrelse L, Xl osv er ofte alt for store i omkrets når koppene er store nok. Bikinitopper er et lite mareritt. Finner ingenting som passer.
Håper den passer! Den kan strammes ganske godt under bysten, har litt samme problemet som deg med at L/XL blir for stort der

Venter på gravidebukser fra HM nå, håper ikke magen er for liten enda, for alt av vanlige bukser er ubehagelig nå, bortsett fra joggebukser… men nå er jeg sykemeldt da, så kan like greit gå i joggebukser en stund:laughing002
Men jeg må nok få tak i noen nye BH-er snart.
Noen som har tips til amme-bh til store pupper? Vanskelig nok å finne vanlig bh
Eneste jeg klarte å føle var gode var ammeBH fra Bravado. Denne gang vil jeg prøve Careless sine,liker godt de vanlige Bhen der.

Ser jeg trenger noen flere større bh-er. Har ikke store pupper. Hva bør man kjøpe?

Eneste jeg klarte å føle var gode var ammeBH fra Bravado. Denne gang vil jeg prøve Careless sine,liker godt de vanlige Bhen der.
Hmm, kanskje jeg skal teste de du nevner da! Må snart kjøpe nye BH-er, så da kan jeg like greit kjøpe amme bh :laughing002 til og med BH-ene jeg brukte da jeg veide 20 kg mer begynner å bli for stramme.

I forrige svangerskap var det sloggi og gravidbukser fra H&M det gikk i. Nå skal jeg satse på litt mer romslige kjoler + gravidstrømpis og lignende.

Håper den passer! Den kan strammes ganske godt under bysten, har litt samme problemet som deg med at L/XL blir for stort der
Kjøpte denne i dag! TUSEN TAKK!! Det er den beste BH’en jeg har hatt på flere ÅR!! :Heartbigred Beste tipset ever!

• Elsker
Reactions: K89
Ååh, så hyggelig å høre! :Heartred Jeg elsker den selv, fikk en skikkelig aha-opplevelse da jeg prøvde den:happy:
Da jeg sto i prøverommet fikk jeg samme følelsen som når barn får nye sko hvor de bare vil gå ut av butikken med skoene på. Hadde jo ikke lyst til å bytte tilbake til den kjipe jeg hadde på :hilarious:

Ah, denne har jeg bodd i siste fire årene. Har fire stykk som rullerer :cat:

• Elsker
Reactions: K89
Noen som har prøvd careless sine amme-bh’er og kan si om de er verdt prisen? Syns de er skikkelig fine, men er de gode?
Jeg har lyst til å prøve de selv. Men føler selv det er litt tidlig. Jeg måtte kjøpe nye etter fødsel sist. Gikk opp typ 5 bh størrelser !

Kan jeg spørre hvordan du synes den er i størrelsen? :happy: den så skikkelig digg ut, lyst til å bestille!
Jeg har bestilt XL fordi jeg tenkte det var digg om ikke magen syns så godt enda :laughing002 Har litt mage fra før av også. Men den er nok ganske romslig i størrelsen. Jeg ville vanligvis vært en L, og har også kjøpt en i L nå. Den er på ingen måte inntilsittende, men der syns det en liten kul nederst på magen. Hvis jeg ville at enda mer kropp skulle syntes kunne jeg godt tatt M også.

Jeg har bestilt XL fordi jeg tenkte det var digg om ikke magen syns så godt enda :laughing002 Har litt mage fra før av også. Men den er nok ganske romslig i størrelsen. Jeg ville vanligvis vært en L, og har også kjøpt en i L nå. Den er på ingen måte inntilsittende, men der syns det en liten kul nederst på magen. Hvis jeg ville at enda mer kropp skulle syntes kunne jeg godt tatt M også.
Kan jeg spørre hvordan du synes den er i størrelsen? :happy: den så skikkelig digg ut, lyst til å bestille!
Den er heller ikke spesielt formgivende, mer som en veldig lang t-skjorte. Så den passer nok ikke for folk som vil ha frem en figur:laughing002

Back
Topp