Gravid kiloene

Jeg veier faktisk 3-4 kg mindre enn før jeg ble gravid. Trodde jeg veide mye mer så hadde ikke veid meg på flere måneder nå faktisk. Men magen er litt større eller hvertfall mer uformelig enn før så det føles ikke sånn...

Nå er eg i startvekt när eg blev gravid me L . Men hade 8 kg igjen efter nr 2 när eg blev gravid me L

Litt sykdom og dårlig matlyst har bidratt til 1 kg ned, haha, så nå gjenstår bare de 3 siste treige kiloene.. Blir ikke lei meg om det forsvinner 10 ekstra da :p

ja de hade ej vart dumt. Selv har jag haft 3 tetta svangerskap så kænns som aldrig kroppen min kommer komma tillbacks .

Huff, jeg føler med deg, selvom jeg bare har hatt ett.. Sykt hvor mye kroppen har forandra seg, så etter jeg er ferdig med barn kommer nok alt bare til å henge og slenge.. Misunner de som er slanke og stramme, som får tilbake kroppen sin av seg selv, for her må det mye trening til, og forskjellig annet når det gjelder de såkalla puppene som henger der :p

Huff, jeg føler med deg, selvom jeg bare har hatt ett.. Sykt hvor mye kroppen har forandra seg, så etter jeg er ferdig med barn kommer nok alt bare til å henge og slenge.. Misunner de som er slanke og stramme, som får tilbake kroppen sin av seg selv, for her må det mye trening til, og forskjellig annet når det gjelder de såkalla puppene som henger der :p
Pupparna er eg ikkje så bekymmred før Værre med valkarna mina :p

Kropp er kropp... Jeg har ca 10 kg mer enn før graviditeten, men så lenge mannen tenner på meg og synes jeg er sexy så stresser jeg ikke med å bli kvitt de. Han synes tilogmed at jeg var litt for tynn før jeg ble gravid.
Personlig føler jeg meg ikke feit, men kroppen virker pløsete. Huden er myk og slapp. Men kan godt ned 5 kg

Jeg la på meg cirka 16 kilo når jeg var gravid. Nå 5 måneder etter fødselen har jeg gått ned cirka 24 kilo :-) Meget flott ettersom jeg er overvektig.

Back
Topp