Huff har fortsatt 6 kilo igjen til startvekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra vad er den hemliga oppskriftenJeg vipper mellom 11 og 12 kg mindre enn startvekta, så jeg er ganske fornøyd.
Nei ikkje eg hellerLitt sykdom og dårlig matlyst har bidratt til 1 kg ned, haha, så nå gjenstår bare de 3 siste treige kiloene.. Blir ikke lei meg om det forsvinner 10 ekstra da
Nei ikkje eg heller
ja de hade ej vart dumt. Selv har jag haft 3 tetta svangerskap så kænns som aldrig kroppen min kommer komma tillbacks .Skulle ønske de på magisk vis bare forsvant
ja de hade ej vart dumt. Selv har jag haft 3 tetta svangerskap så kænns som aldrig kroppen min kommer komma tillbacks .
Pupparna er eg ikkje så bekymmred før Værre med valkarna minaHuff, jeg føler med deg, selvom jeg bare har hatt ett.. Sykt hvor mye kroppen har forandra seg, så etter jeg er ferdig med barn kommer nok alt bare til å henge og slenge.. Misunner de som er slanke og stramme, som får tilbake kroppen sin av seg selv, for her må det mye trening til, og forskjellig annet når det gjelder de såkalla puppene som henger der
Pupparna er eg ikkje så bekymmred før Værre med valkarna mina