Gravid kiloene

Jeg hadde 2 kg som satt som bare fy! Nå etter at jeg har kuttet ut søtsaker og blitt mer bevist på hva jeg spiser så har 1 kg igjen. Prøver P komme meg mer ut på tur også for å få komme meg ned. Har også et par feriekg som kom på i fjor før jeg ble gravid som også skal bort før jeg er tilbake der jeg trives. Totalt er det vel 4 kg jeg gjerne vil ned. :)

Permisjonen bare raser avgårde og det er jo nå jeg virkelig har sjansen til å få de bort. Når jeg begynner i jobb igjen og har 2 små i barnehage da tipper jeg det blir ganske hektisk her :P

Jeg er livredd for å miste melka og har heller ikke vekt i hus, men for noen uker siden veide jeg meg hos svigers og da var det 4 kg igjen til startvekt. Men startvekt er likevel 12 kg mer enn da jeg gifta meg, og ca 5 kg mer enn før førstemann, så har litt å gå på kjenner jeg. Får ta det med tiden!

Gikk opp hele 21(!!!) kg, men har bare igjen 4, de skal jeg alltids få trent bort, men det er værre med den hudfolden jeg har fått som henger over keisersnittarret :( Det kan selvfølgelig bli mye bedre med trening, men det kommer aldri til å bli fint uansett hva jeg gjør.. Skikkelig deprimerende :(

Har 3kg igjen til startvekten. Men følte meg tre kg for stor før graviditeten. Får se hva jeg får til etterhvert.

Gikk bare opp to kg (først ned 6kg og opp igjen 8kg). Fødte i uke 30, så hadde ikke rukket å bli så stor. Veide mindre etter fødselen enn før jeg ble gravid! Men etter 6 uker på barneklinikken + mye innetid når vi kom hjem sniker kiloene seg på. Etter ferie er det ut med sukker og mest mulig mosjon :)

Gikk bare opp to kg (først ned 6kg og opp igjen 8kg). Fødte i uke 30, så hadde ikke rukket å bli så stor. Veide mindre etter fødselen enn før jeg ble gravid! Men etter 6 uker på barneklinikken + mye innetid når vi kom hjem sniker kiloene seg på. Etter ferie er det ut med sukker og mest mulig mosjon :)
Åj. Det var tidlig. Håper alt er bra med lille :) Fikk du en april baby?

Gikk opp hele 21(!!!) kg, men har bare igjen 4, de skal jeg alltids få trent bort, men det er værre med den hudfolden jeg har fått som henger over keisersnittarret :( Det kan selvfølgelig bli mye bedre med trening, men det kommer aldri til å bli fint uansett hva jeg gjør.. Skikkelig deprimerende :(
Jeg har hudfold på litt av arret. Når magen min har "normalmål" og ikke slapp (som nå), syns det ikke. Tok litt tid, men nå etter snart 6 år tenker jeg ikke på arret i det hele tatt;)

Jeg har hudfold på litt av arret. Når magen min har "normalmål" og ikke slapp (som nå), syns det ikke. Tok litt tid, men nå etter snart 6 år tenker jeg ikke på arret i det hele tatt;)
Nei arret gjør meg absolutt ingenting, men føler det er så mye hud som bare henger over, og rett oppom arret der magen henger er der på en måte en kant. Frykter huden er for ødelagt til at den kommer til å trekke seg noe mer sammen.. Har hatt meg noen runder og googlet bukplastikk faktisk, selvom det sikkert ikke er såå ille etterhvert som jeg får komt skikkelig igang med trening igjen :p

Nei arret gjør meg absolutt ingenting, men føler det er så mye hud som bare henger over, og rett oppom arret der magen henger er der på en måte en kant. Frykter huden er for ødelagt til at den kommer til å trekke seg noe mer sammen.. Har hatt meg noen runder og googlet bukplastikk faktisk, selvom det sikkert ikke er såå ille etterhvert som jeg får komt skikkelig igang med trening igjen :p

Jeg har også googlet det :p Har heng over arret selv, og magen er full av strekkmerker og er skikkelig slapp og pløsete. Håper det går seg til med trening..

Jeg gikk opp 16 kg i graviditeten, og gikk ned alle gravidkiloene etter 6 uker (de første 10 kg etter 3 dager). Men har gått opp 2 kg igjen nå i ferien :p så nå er det skjerpings!

Så kjipt! Men jeg tror nok med litt mer tid vil magen trekke seg enda mer sammen! Håper i hvert fall det;) Lykke til!

Gikk opp nærmere 30 kg (sluttet å veie meg etter 40 uker..). Har igjen 6-7 kilo nå! Poden er 3 mnd i dag.
Har begynt å løpe igjen, så regner med å komme meg i form igjen i løpet av høsten. Haster ikke, og har tillatt meg selv å slappe av med den kroppen jeg har! Den har gjort en fantastisk utrolig jobb for 3.gang - og jeg har resten av livet på meg til å forsøke å bli flott:p
Det var fint sagt! Den skal jeg ta til meg ;)

Jeg har også googlet det :p Har heng over arret selv, og magen er full av strekkmerker og er skikkelig slapp og pløsete. Håper det går seg til med trening..

Huff, er ikke noe gøy :( Får bare se hvordan det blir etterhvert, vil jo ha flere barn så det blir uansett ikke gjort noe med det med det første :p

Huff, er ikke noe gøy :( Får bare se hvordan det blir etterhvert, vil jo ha flere barn så det blir uansett ikke gjort noe med det med det første :p

Det jeg også tenker. Og så har vi jo tross alt båret fram et lite menneske, det er jo litt av en bragd. Så ikke så rart dersom ting ser litt annerledes ut heller.

Det jeg også tenker. Og så har vi jo tross alt båret fram et lite menneske, det er jo litt av en bragd. Så ikke så rart dersom ting ser litt annerledes ut heller.

Helt sant! Tenk hva kroppen faktisk har fått til :)

Veit ikke når jeg ble kvitt alle gravidkiloene. Da jeg veide meg én uke etter fødsel var de borte. Lå 1 kg under startvekt. Nå ligger jeg 2,5kg under startvekt. Ammer ikke.

Back
Topp