Sitter som støpt:-/ vet ikke hvor mange kg jeg har men tipper 10 av 30...begynner på grete rode nå i slutten på mnd, og håper å komme meg ned i idealvekta
skal ned en 10-15 kg, da jeg hadde lagt på meg litt etter jeg traff gubben også....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk at det fremdeles er helt greit og at du mest sannsynlig føler mest på det selv! 4 mnd er ikke såååå lenge!!Her sitter de fortsatt på - alle 20kg+med de to andre gikk jeg ikke ned før jeg sluttet å amme.. Føler meg skikkelig fæl og tykk! Rett etter fødsel var det greir, for da hadde jeg jo nettopp født
men nå er det jo snart 4mnd siden, så selvbildet er lavt.. Hater å se meg i speilet, og ingen klær passer :/
Har lyst å føle meg fin igjen!
Husk at det fremdeles er helt greit og at du mest sannsynlig føler mest på det selv! 4 mnd er ikke såååå lenge!!
Hold ut, du har gjort det før og klarer det igjenBruk litt penger på klær som passer nå - se på det som en investering og selg de når du går ned
![]()
![]()
Skjønner det, men er jo noe med å føle seg vel nå også! Du fortjener det - og rart hvor mye litt nytt, og passe, tøy gjør med selvfølelsenHar egentlig tenkt at jeg ikke vil bruke penger på å kjøpe klær nå, for jeg vil ikke være så stor, og jeg vil heller fornye garderoben når jeg har fått bort kiloene! Men.. Tror nok jeg må kjøpe noe, slik at jeg forhåpentligvis føler meg bedre når jeg er blant folk![]()
Jeg har kjøpt meg store klær for å føle meg vel i inntil jeg får overskudd til å gjøre noe med vekta.Her sitter de fortsatt på - alle 20kg+med de to andre gikk jeg ikke ned før jeg sluttet å amme.. Føler meg skikkelig fæl og tykk! Rett etter fødsel var det greir, for da hadde jeg jo nettopp født
men nå er det jo snart 4mnd siden, så selvbildet er lavt.. Hater å se meg i speilet, og ingen klær passer :/
Har lyst å føle meg fin igjen!
Jeg har kjøpt meg store klær for å føle meg vel i inntil jeg får overskudd til å gjøre noe med vekta.![]()
I for trange klær ser det ut som jeg er gravid i femte måned.![]()
![]()
Jeg gikk opp 16 kg i graviditeten, og gikk ned alle gravidkiloene etter 6 uker (de første 10 kg etter 3 dager). Men har gått opp 2 kg igjen nå i ferienså nå er det skjerpings!
Tenk på det som investering i bedre selvfølelse. Kjøp et par pene jeans, som tåler hyppig vask og som takler litt gulp uten å se stygt utHar egentlig tenkt at jeg ikke vil bruke penger på å kjøpe klær nå, for jeg vil ikke være så stor, og jeg vil heller fornye garderoben når jeg har fått bort kiloene! Men.. Tror nok jeg må kjøpe noe, slik at jeg forhåpentligvis føler meg bedre når jeg er blant folk![]()
Tenk på det som investering i bedre selvfølelse. Kjøp et par pene jeans, som tåler hyppig vask og som takler litt gulp uten å se stygt ut![]()
Og kjøp noen få plagg som kan funke med mye annet uansett årstid. En fin genser i ullmiks som funker for både høst, vinter og vår. Du kan også prøve ting i butikk og kjøpe rimeligere på nett
Lykke til! Og husk å være glad i kroppen din; den har gjort noe så fantastisk som å produsere ett nytt menneske! Den fortjener litt kjærlighet den også![]()
Jeg krymper nedover, 3,5kg igjen til startvekt, og har mista to cm på høyden gitt :O hjelpes hvor ble de av?
Kanskje magevekta drog meg nedover og sammen, hahaÅ? Så rart..
Jeg har også en del igjen, å starter på Grete roede kurs 1 september. Skal ned iallefall 15 kg. Klarte å legge på meg alt for mye under graviditetenSitter som støpt:-/ vet ikke hvor mange kg jeg har men tipper 10 av 30...begynner på grete rode nå i slutten på mnd, og håper å komme meg ned i idealvektaskal ned en 10-15 kg, da jeg hadde lagt på meg litt etter jeg traff gubben også....