Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Født same dag som min! Litt forskjell på dei, min var 4070 g 12 dagar over termin. Så bra at jenta di veks og legg fint på seg!Hun kom 27.april. Alt går bra, hun vokser bra og har fått dobbelthake og bollekinn Hadde hatt det godt i magen så lenge hun var det, så hadde bra fødselsvekt for alderen 1530g. Nå er hun oppe i 4700g
Sånn var/er det her og! Med begge dei andre gjekk heller ikkje vekta nedover før ammeslutt..Her sitter de fortsatt på - alle 20kg+ med de to andre gikk jeg ikke ned før jeg sluttet å amme.. Føler meg skikkelig fæl og tykk! Rett etter fødsel var det greir, for da hadde jeg jo nettopp født men nå er det jo snart 4mnd siden, så selvbildet er lavt.. Hater å se meg i speilet, og ingen klær passer :/
Har lyst å føle meg fin igjen!
Godt vi er fleire...Jeg har kjøpt meg store klær for å føle meg vel i inntil jeg får overskudd til å gjøre noe med vekta.
I for trange klær ser det ut som jeg er gravid i femte måned.
Eg syns eg legger på meg lettare kg efter eg har fått barn.Måtte være veldig nøye på hva jeg spiste siden lille reagerte med mye luft, men nå kan jeg spise litt mer normalt.. Men synes plutselig nå at magen bare har eset ut!! hva skjer...?
Ja har spist litt godteri og drikki brus, men har jo aldri lagt seg sååå fort før..
Eg og, absolutt!Eg syns eg legger på meg lettare kg efter eg har fått barn.
Jeg har fortsatt 6 kilo igjen fra graviditeten så ikke noe unormalt ;-)Så flinke dere er
Veide meg idag, og jeg er gått opp jeg! Så nå veier jeg like mye som når jeg var høygravid.. føler meg litt unormal :/
Trur alt er normalt... Etter begge dei første svangerskapa mine var eg oppe på høggravidvekt etter 9-10 mnd. La på meg mykje då eg begynte på minipiller (18 kg på eit år forrige gong)..Så flinke dere er
Veide meg idag, og jeg er gått opp jeg! Så nå veier jeg like mye som når jeg var høygravid.. føler meg litt unormal :/